Pagina's

donderdag 4 augustus 2011

Vakantie....Holiday

Omdat ik afgelopen nacht een nachtdienst voor een collega heb gewerkt begon mijn vakantie vanmorgen in plaats van vrijdagmiddag. Dat zijn dus lekker 2 dagen extra vakantie. Vandaag heb ik in ieder geval lekker van het zonnetje genoten en morgen ga ik met de jongste een dagje naar Amsterdam.

Because I worked a nightshift for a college last night my holidays started this morning instead of Fridayafternoon. This are 2 days extra. Today I enjoyed the sun and tomorrow I'll go with our younghest  to Amsterdam.

Afgelopen nacht heb ik de sashings aan mijn Dear Jane blokjes gezet.
Er zijn er deze maand weer 3 bijgekomen.

Last night I sew the sashings to my Dear Jane Blocks. I finished 3 more this month.
B1: Batchelor Buttons
B2:Sweet Tater Pie
B3:Mirror Image

Verder heb ik deze week het middenstuk van Linda's Quilt afgekregen.
Dus moet mag ik weer stof bijhalen voor de randen.

Further I finished This week the middle of Linda's Quilt.
So I must may buy me some fabrics for the borders.

Ik wil in mijn vakantie proberen de top van mijn Tulpenquilt en de top van Linda'sQuilt af te krijgen.

I want to try if I can finish the top of my Tulip Quilt and the top of Linda's quilt in my Holidays.



15 opmerkingen:

Dear Jo zei

Geniet van je vakantie!!!! Hoop dat je lekker weer zult hebben. Je hebt weer mooie blokjes gemaakt.

Neferi zei

Have a nice holiday :)

Guusje, zei

Fijne vakantie en wat een leuke DJ blokken heb je en het blokkenboek geweldig. Linda's quilt is een plaatje aan het worden.

Quiltendewilma zei

Fijne vaknatie, roos!! Wat een heerlijke plannen heb je...

Nardy zei

Oh, heerlijk vakantie! Nou en dat wordt genieten met al die plannen. Mooi wordt Linda's Quilt. Veel plezier in Amsterdam. Groetjes Nardy

Impera_Magna zei

Enjoy your holiday... sit in the sun and sew... what could be better?

Greetings from NC!

Jane in Wales zei

Heerlijk, vakantie! geniet ervan.
Je DJ blokjes zijn ook mooi.
groetjes
Jane

Heleni zei

Ooh wat mooi, Linda's quilt. Zo fris en fruitig van kleur.

Hele fijne vakantie Roos.

groet Heleni

jolanda zei

Jeempie, jij bent druk geweest in de tijd dat ik op vakantie was zeg! Leuk wordt Linda's Quilt ook hé? En je blokkenboek vind ik er ook super uitzien!
Hele fijne vakantie!!!
groetjes, Jolanda

Mascha zei

Ik vind je Linda's quilt steeds mooier worden. Ik wens je een hele fijne vakantie.
Groetjes Mascha

Hennie zei

Weer drie mooie Sjaantjes blokjes erbij ! ! !
Fijn weekend Hennie.

Lily zei

tanks Roos, have a nice holidays. XOXO

Marie-José H zei

Wat wordt die Linda's quilt toch leuk. Zo vrolijk. Ach die losse blokjes zijn verder ook prima maar mij zegt het gewoon wat minder. Pas als er een hele stapel bij elkaar liggen gaan ze leven. Uiteraard is dat anders voor mensen die met hetzelfde project bezig zijn.

Francien zei

Ohhh...mijn favoriet is ook Linda`s quilt Roos!! het middenstuk is al zo mooi geworden...ik wens je een fijne vakantie en een heerlijke dag in Amsterdam...weer of geen weer...geniet ervan...groetjes Francien

Suzanne zei

I made this quilt myself! It is so cute.