Pagina's

zaterdag 6 augustus 2011

Op de valreep....Just in time

Gisteren ben ik dus met de jongste naar Amsterdam geweest en dan mag een bezoekje aan Den Haan en Wagenmakers...

Yesterday I went to Amsterdam with our younghest and then I had to visit Den Haan en Wagenmakers...
..en birdblocks, en er werden natuurlijk ook weer een paar lapjes gekocht.

...and birdblocks, and of course I bought me some fabrics. 
Bij de Bloemenmarkt hebben we even lekker in de zon op een terrasje gezeten, ze hadden daar heerlijke muntthee.

At the Flowermarket we sat down to enjoy the sun, the served a delicous minttea.
In de "Negenstraatjes"  vonden we ook nog deze knopenwinkel.
Ze verkochten daar niet alleen knopen maar ook kunstwerken met knopen.

At the "Negenstraatjes" we found a little button shop.
They not only selled buttons but also artwork with buttons.
Op de heen- en terugweg werd er door deze dame lekker gelezen in de trein...

 The outward- and return- journey this young lady spend reading a book.. 
...en ik heb 8 klosjes gemaakt.
De stofjes links heb ik bij birdblocks en de stofjes rechts bij den Haan en Wagenmakers gekocht.

...and I made 8 spoolblocks.
The fabrics on the left I bought at birdblocks, the ones on the right at Den Haan en Wagenmakers.

Het was een heerlijk begin van mijn vakantie.

It was a great start of my holiday.

Roos

3 opmerkingen:

Impera_Magna zei

What a fun day... and eight spoolblocks too! Very nice

Greetings from NC!

*waving*

jolanda zei

Wat lijkt me dat heerlijk om zo met je dochter een dagje te shoppen!!! Jullie hebben vast erg genoten hé?
En ook zo leuk... dat jouw dochter van lezen houdt. Zelf hou ik ook zo van lezen, maar mijn 3 zoons moeten er niks van hebben... zonde.
Wat is dat voor een lekker dik boek??
groetjes, Jolanda

Dear Jo zei

Gezellig zo'n dagje uit en dan nog een paar leuke winkels bezoeken. Heerlijk!!