Pagina's

zaterdag 27 augustus 2011

Het einde van een heerlijke vakantie.....The end of my great holiday's

Nog even en dan zit mijn vakantie er weer op en beginnen de dagen weer van vroeg opstaan of laat doorwerken. Het weer is wel wat tegen gevallen maar we hebben toch genoeg leuke dingen kunnen doen en laten we eerlijk zijn, het was geweldig quiltweer.

A few days and then my holidays are over and I have to go to my work again. The weather was not always sunny but we still did a lot of fun things. And if I may be honnest, it was marvellous quilting weather.
Dat ik niet stilgezeten heb mag wel duidelijk zijn, zo zijn er 25 klosjes bijgekomen en het totaal staat al op 327, nog 423 te gaan.

That I can't sit still must be clear, so I finished 25 spoolblocks. In total I have now 327 blocks ready, 423 to go.
De sokjes voor de oudste zijn klaar en ze zijn al beter gelukt dan mijn vorige paar.

The socks for our eldest are ready and they fit better then my first pair.
Het kleedje voor ons mam vordert ook....langzaam....maar het is constant opletten en tellen en ik ben intussen een kei in het terugbreien.

The little tablecloth for my Mum is still in progress...slowly....but I have to count constantly and in the mean time I'm a crack in knitting back.
En dan mijn tulpenquilt...de top is klaar, ze is gesandwiched en een quiltpatroontje is uitgezocht.
Ik ben helemaal vergeten om er een foto van te maken maar als het goed is komt die nog.

And my tulipquilt...well, the top is finished, she has been sandwiched and I picked out a nice quiltingpatern.
I forgot to make a picture but maby I'll get one soon.

6 opmerkingen:

Impera_Magna zei

You are making a lot of progress on a lot of projects! Love the blue socks!

Greetings from across the big pond!

jolanda zei

Je hebt in ieder geval niet stilgezeten zie ik wel! Het kleedje voor je moeder vind ik ook erg mooi worden zeg... kan me voorstellen dat het goed opletten is met dit patroon!
Wat is je vakantie snel gegaan. Het lijkt wel gisteren dat je zei dat je vakantie was begonnen.
groetjes, Jolanda

Marie-José H zei

Drukke vakantie heb je gehad. De helft van je klosjes zijn in zicht. Is toch altijd leuk als je kunt zeggen dat je over de helft bent. Ik vind dat kunstbreien wel echt een kunst hoor. En die sokken zou ik ook wel eens willen breien. Lekker warm zo meteen in de winter.

Suzanne zei

Wow, you have been busy. Everything looks great. What only 423 spool blocks to go - you should knock that over in no time.

marion zei

hard gewerkt en hele mooie sokken. Ik ehb nog garen liggen dus misschien laat ik me dit jaar ook nog eens verleiden......

Anoniem zei

Leuk, de klosjes en de warme gebreide sokken.

De kantjes van mijn RD komen uit ' de oude doos ' van mijn oma.
grtjs Mieke

ps ik kies voor anoniem, heb nl af en toe problemen met mijn google account