Pagina's

donderdag 25 augustus 2011

Heerlijk uitgewaaid....We got a breath of fresh air

De afgelopen dagen heb ik, samen met onze jongste dochter, lekker uitgewaaid op Texel.
We hadden schitterend weer en hebben dan ook heel wat tijd op het strand doorgebracht.

The last few days I went with our younghest daughter to Texel.
We had  marvellous weather and spend a lot of time on the beach.
Natuurlijk moesten er ook op het strand klosjes gemaakt worden, alhoewel, het is maar bij één klosje gebleven......dat valt niet mee met al dat zand.

Ofcourse I had to sew also on the beach, but I sew there only one spoolblock...it's nor easy with all that sand.

We hebben zelfs een rondvlucht boven Texel gemaakt en dat terwijl ik altijd riep dat ik niet durfde te vliegen, maar het was prachtig. Onze jongste wil nu zelfs voor haar 16 de verjaardag een tandemparachutesprong gaan maken.

We even did an aerial tour above Texel and I never had the nerves to fly, but it was wonderfull.
Our younghest decided that she want to make a tandem parachute jump for her 16 birthday.
Natuurlijk is ook de plaatselijke quiltwinkel bezocht en natuurlijk ging er ook weer het één en ander mee naar huis.

Ofcourse I had to visite the local quiltstore and ofcourse I bought me some fabrics.
Bij de De Witte Engel heb ik een ecru FQ gekocht en bij de Scholekster kocht ik een ecru lapje en een paar mooie FQ's.

At the De Witte Engel I bought me a light fawn FQ and at the de Scholekster I bought a light fawn fabric and some beautifull FQ's.
En nu willen jullie natuurlijk weten of ik van al mijn geknipte klosjes blokjes heb gemaakt.
Nou, bij lange na niet, we hebben het veel te druk gehad met fietsen, winkelen en aan het strand liggen...
maar er zijn  toch nog 25 genaaide klosjes mee naar huis gegaan.

And now you all want's to know if I finished all 60 cutted spoolblocks.
Not by a long chalk, we spend our time with cycling,shopping and laying on the beach...
but neverthelass I took 25 finished spoolblocks home.

Roos

8 opmerkingen:

Erica zei

Wat een gezellige vakantie heb je gehad. Lekker zo'n paar dagen tussendoor weg. en toch nog ge-"klost"!

Gerry zei

Fijn dat jullie genoten hebben. Daarvoor hoef je niet eens zo heel ver weg.
Tot morgen?
Groetjes,
Gerry

Suzanne zei

Hey, 25 is pretty good. Glad you had a good time.

jolanda zei

Heerlijk zo'n paar dagen uitwaaien hé? Texel vinden wij ook zo'n heerlijk eiland. Ik had al gehoord dat de Witte Engel een heel gezellige winkel is dus de eerstvolgende keer dat ik op Texel ben, ga ik daar ook eens kijken.
Ik vind dat je toch nog een hoop gedaan hebt... 25 klosjes!

Impera_Magna zei

It sounds like you have a lovely holiday... sun, sand, surf, sewing, shopping AND an airplane ride! What could be better?

Greetings!

marion zei

dat vind ik nog een superscore hoor 25, bravo!!

Dear Jo zei

Haha, nu weten we het dus. Ongeveer 12 klosjes in 5 uur treinen. Fijn dat je lekker weer hebt gehad. Echte mazzel is dat deze zomer.

Marie-José H zei

Dat ziet er uit als een heerlijk ontspannen vakantie.