Pagina's

dinsdag 16 augustus 2011

De eerste top is klaar....The first top is finished

De afgelopen paar dagen ben ik druk bezig geweest om de randen aan Linda's quilt te zetten.
Omdat er een aparte achterkant aan komt, quilt ik eerst de voorkant en pas later komt de achterkant er tegen. Ingewikkeld??? Nou dat valt wel mee....

The past few days I was busy to sew the borders on Linda's quilt.
Because it's getting a different back I first quilt the front and later on the back.
Complex???  It's not so difficult....
Het zakje voor mijn mobiel is intussen ook klaar en ik ben maar gelijk aan de laatste sok voor de oudste begonnen.

The little bag for my mobile phone is also finished and I started straightaway with the last sock for our eldest.
Gisteren hadden de dames nog eens zin om te bakken, en na wat gebakkelei werden er nog eens brownies gemaakt en aangezien ik een melkintolerantie heb hebben ze voor mij aparte gemaakt ( de voorste stapel is helemaal alleen voor mij ).
De schatten.....

Yesterday our lady's would like to bake, so after a little quarrel they decided to make some brownies and since I have a milkintolerance they made some special for me ( the whole front pile ).
The darlings....

Roos

8 opmerkingen:

goof zei

Wat een geweldig LEUKE quilt!!
Hmmm lekker,.... ik biets een brownie mee,...
;o)

Suzanne zei

Love the quilt, and the border looks great. Not to mention I would love a piece of your brownies!

Mascha zei

Je top is geweldig geworden.
Groetjes Mascha

jolanda zei

Wat is het een leuke quilt geworden!!!! Ik vond hem steeds al zo lekker fleurig, maar nu ik hem zo in het geheel zie vind ik hem nóg leuker.
Die brownies zien er lekker uit zeg! Mijn jongste zoon heeft ook zo'n zin om iets te bakken. Vorige week heb ik bij de boekhandel een boek gekocht waar ruim 200 taarten instaan dus daar heeft hij er eentje uitgezocht. Van de week maar aan de slag dus.
groetjes, Jolanda

Impera_Magna zei

Congratulations on such a lovely finish!

The brownies look delicious!

Miny zei

Wat een leuke vrolijke quilt.
Heerlijk brownies daar had ik nu ook wel zin in met een kop koffie en jouw blog even bekijken dat ziet er leuk uit ik blijf je volgen.

Groeten Miny

Neferi zei

The quilt is getting so pretty...

Haha, your browniepile is cute :).

Ellen zei

Wat wordt de quilt leuk!
En fijn dat er zo goed aan je gedacht is, smullen maar! ;o)