Pagina's

maandag 1 augustus 2011

Blokkenboek deel 5...Blockbook part 5

Voorkant met klosje garen..Front with a spool
Omdat het vandaag zo'n lekker weer was heb ik het huishouden maar gelaten voor wat het was en ben lekker buiten in het zonnetje gaan zitten werken.

Because the sun was shining today I was sitting outside in the sun instead of keeping house.

Achterkant...Back

Dus was het niet zo moeilijk om mijn blokkenboek vandaag af te krijgen

So it wasn't so hard to finish my blockbook today.

Binnenkant.....Inside
In de binnenkant is plaats voor een schaartje en wat speldjes.

The inside has space for a pair of scissors en some pins.

10 opmerkingen:

Neferi zei

Perfect :)

Impera_Magna zei

Gorgeous.... just gorgeous!

Heleni zei

Leuk geworden Roos en lijkt me erg handig.

groet Heleni

Joyce zei

Roos wat een geweldig leuk boek!!
Veel "leesplezier" ermee.
:o))

Marie-José H zei

Het ziet er prachtig uit. Tsja, het heeft veel voordelen zo'n blokkenboek. Ik heb ooit een rol gemaakt. Maar zo'n boek is toch makkelijker meenemen.

cathy zei

really wonderful your blockbook!!!
Bravo!!
cathy

ria vogelzang zei

Heel mooi!! Geniet ze!

Guute zei

Je werkt te vlug voor mij. Heb ik me even omgedraaid en je blokkenboek is al af. Dikke proficiat; 't Is prachtig geworden.

Mascha zei

Dit heb je heel mooi gemaakt.
Groetjes Mascha

Francien zei

Mooi is het geworden Roos...binnenin is het leuk ook...ja gaat als een speer met alles...groetjes Francien.