Pagina's

zaterdag 20 augustus 2011

Alweer een week voorbij...Another week past

Wat vliegt de tijd toch als je alleen maar leuke dingen hoeft te doen.
Ach, ja, soms moeten er ook wel wat minder leuke karweitjes gedaan worden maar dat mag de pret niet drukken.
Jullie hadden al gezien dat de top van Linda's quilt af is gekomen en nu wordt er druk gewerkt aan de rest.
Maar wat is dat daar dan, één zielig klosje....?
Ja, één zielig klosje, maar dat zielige klosje ligt wel op een berg van 60 vers geknipte klosjes.
Had je dan niet wat minder klosjes kunnen knippen en er een paar meer kunnen maken?
Ja, dat had ook gekunt maar.....ik ga morgen 3 dagen uitwaaien op Texel  met onze jongste dochter en aangezien wij dan met de trein gaan........ voel je hem al......en wij daar vanuit het zuiden des lands ruim 5 uur over doen......ik moet toch IETS te doen hebben!!

Time flies when you only have to do nice things.
Ah, sometimes ther are less plessant things to do but never mind.
You saw that I finished the top of Linda's quilt and now I'm working hard on my other projects.
But what is that....one spoolblock...how sad.
Yes, one sad spoolblock but it's laying on a pile of 60 fresh precutted spoolblocks.
Couln't you cut less blocks and sew some more?
I could have..but tomorrow I'm going with our youngest daughter to Texel for 3 days and because we're going by train...and because we're travel for almost 5 hours....I have to do SOMETHING !
Gisteravond heb ik de hele avond gewerkt aan mijn tulpenquilt, ik wil haar deze vakantie ook nog graag af hebben.
Ik moet nog 14 blaadjes vastnaaien en dan kan ze gesandwiched worden.

Last night I worked on my tulipquilt. I would like to finish her too this holiday.
I only have to sew 14 leaves more and then I can sandwich here.

Roos

11 opmerkingen:

Suzanne zei

Sewing spool blocks will be perfect for a long train ride. I expect you will have all 60 done by the time you get back! Can't wait to see how it turns out. You really have a lot of patience - hand piecing and applique, I love it.

Dear Jo zei

Heel veel plezier op Texel. Ik ben heel benieuwd hoeveel klosjes je in elkaar zet tijdens 10 uur treinen :)))

Miny zei

Veel plezier op texel en tijd genoeg om te klossen ;))

Groeten Miny

Impera_Magna zei

Heaven forbid lots of time on a train with nothing to do! I'm the same way... just can't sit still and do nothing... hope you have a wonderful trip!

Greetings!

quiltingmieke zei

piep
veel plezier op jullie moeder dochter uitstap, en ja hoor perfect werkje op de trein.

Ik maaktr in de auto op weg naar Frankrijk een heel blok broderie perse voor mijjn Morell quilt

knuf mieke

Quiltendewilma zei

Ik zat tijdens het mailen te denken dat het ook niet aardig is om overal als een stille lezer langs te huppelen,...
;o)

jolanda zei

Dat klinkt gezellig zeg! En jullie boffen met het weer hé? Ik ben benieuwd hoeveel van die klosjes je afkrijgt.
Ik heb gehoord dat er op Texel ook een leuke quiltwinkel is dusssss..... ;-)
groetjes, Jolanda

Marie-José H zei

Oh, wat leuk. Veel op Texel. Haha maar dat zal wel lukken.

marion zei

veel plezier op texel.......

carina zei

Lekker naar texel succes en veel plezier groet carina

Anoniem zei

Hoi Roos ,eindelijk heb ik het door hoe te reageren [ben en heb niet zoveel met de pc] maar het ziet er hier fantastisch uit . Je mag trost zijn op jezelf.Ik kom zeker terug op je blog ,want hij staat al op favoriten .

Groetjes Trees