Pagina's

zondag 7 augustus 2011

Affo.....A finish

Gisteravond heb ik het laatste stukje van de bies vastgezet, eindelijk is ze klaar en ik beloof hierbij dat ik nooit, maar dan ook nooit meer zal zeggen dat ik iets even snel zal maken.

Last night I sew the last part of the binding, finally she is finished and I promise that I never will say that I will make something quickly.
Hier hangt ze lekker fris, uit te waaien in het zonnetje......

Here she is hanging, nice and fresh, waving in the sun.....

Roos

13 opmerkingen:

jolanda zei

hahaha Ja soms valt het toch tegen en blijkt het veel meer werk dan we in eerste instantie dachten. Maar ze is wel heel erg leuk geworden Roos! Wat een mooie kleurtjes zo bij elkaar hé?
Je hebt eer van al je werk hoor.
groetjes, Jolanda

Neferi zei

She is beautiful :)

Mascha zei

Je quilt is wel heel erg leuk geworden met die vrolijke kleurtjes.
Veel plezier ermee!
Groetjes Mascha

Heleni zei

Ja Roos, je komt jezelf altijd tegen als je er té luchtig over denkt. Maar....ze is echt prachtig geworden. Ik vind de kleuren bij elkaar helemaal geweldig.
Gaat ze mee op vakantie?

groet Heleni

Impera_Magna zei

So beautiful... love the backing fabric too! Looks very snuggle-able! Congratulations on your wonderful finish!

Greetings from NC!

*waving*

Guusje, zei

Mooi is ie geworden en ach ja we zeggen allemaal wel eens iets. Kan me wel voorstellen dat je het zei want het lijkt heel makkelijk maar ondertussen.

katrien zei

Kleurige quilt.

Dear Jo zei

Maar, ondanks alles wél af!!!! Goed gedaan!!!!

Elly zei

Wat is ze prachtig geworden daar MOET
je echt trots op zijn.

marion zei

BRAVO!!!!

Joanna zei

Beautiful patchwork, beautiful colors ....

Heleni zei

Bedankt Roos voor je reaktie. Het origineel van de Engelse mandjes staat een logje onder mijn laatste logje.

groet Heleni

Gerry zei

Mooi is hij/zij geworden, Roos. En klaar voordat de "zomer" voorbij is.
Groetjes,
Gerry