Pagina's

woensdag 20 juli 2011

Verliefd....In love

De laatste dagen ben ik bezig geweest om mijn Sjaantjesblokken aan elkaar te zetten en hoe verder ik kwam hoe verliefder ik er op werd.
In het echt ziet het er natuurlijk vééél mooier uit.
Ik maak van alle blokken twee éénpersoonsquilts voor op ons bed.

The last few days I was busy with sewing my Dear Janeblocks together and the further I came how more I fell in love. I reallife they are ofcourse much beautifuller.
I planed to make from all the blocks two single quilts for on our bed.
Gisteren heb ik mijn zomerquilt helemaal opnieuw gesandwiched en ben weer begonnen met naaien.
Het woord 'kan ik niet' komt namelijk niet in mijn woordenboek voor.... Ik had van Freda wat tips en filmpjes gekregen en nu lukt het al een stuk beter.
Het is niet perfect maar goed genoeg......

yesterday I sandwiched my Summerquilt all over again and started sewing again.
The words 'I can't' I can not find  in my dictionary.... Freda gave me some tips and films from 'You Tube' and now I'm doing it much better.
It's not perfect but good enough....

Groetjes en een fijne dag........Greetings and enjoy your day.....Roos



7 opmerkingen:

Heleni zei

Je Sjaantjesblokken zien er al prachtig uit Roos. Nou-ou, als je er 2 maken wilt, dan kun je nog even........

groet Heleni

Mascha zei

Ja, je sjaanblokjes zijn ook om verliefd op te worden zeker ze nu aan elkaar komen.
Groetjes Mascha

jolanda zei

Je bedoelt dat je de ene helft van de blokken voor de ene quilt gebruikt en de andere helft voor de andere quilt? Of begrijp ik het verkeerd?
Het ziet er in ieder geval prachtig uit!!!! Ik ben er stiekum een beetje jaloers op hoor. ;-)
groetjes, Jolanda

Quiltendewilma zei

Ja de Sjaantjes blokken zijn prachtig.... Heb ik ook nog liggen en ook een blauwe SBS...
en...en....en...
;o)

Impera_Magna zei

Your Dear Jane blocks (in my favorite blue and white) are beautiful... and are inspiring me to make another blue and white quilt. A blog friend and I are going to start working on a "Sylvia's Bridal Sampler" this fall and I think I'll do it in blues and white... *lol* I need another project... however, we'll be doing one or two blocks a week... so a bit more reasonable.

I'm glad your summer quilt quilting is coming along... and "good enough" is just fine!

Greetings, Freda

Neferi zei

They look so lovely.

Dear Jo zei

Wat een goed idee om er twee quilts van te maken!!! Had ik moeten bedenken :((( Dat gemartel met die enorme lap gaat me zo de keel uithangen. De quilts worden heel mooi in wit en blauw.