Pagina's

vrijdag 8 juli 2011

shopping!!!!!!!!

Gisteren begon de opruiming bij Aztec-Rose, en aangezien ik nog een wensenlijstje had.........ja je raad het al. Ik moest gistermorgen eerst tot 11.00 uur werken en ben daarna met de trein naar Zwijndrecht gegaan.

Yesterday started the Summersale at Aztec-Rose, and because I had a shoppinglist.....you guess it already. At firtst I had to work till 11.00 am and after that I went to Zwijndrecht by train.

Hier hoort een foto met wat ik gekocht had maar aangezien ik op het momt nog steeds geen foto's kan plaatsen zal ik zeggen wat er op staat.
-Een mooie okergele achterkant stof  met in dezelfde kleur takjes en besjes voor mijn tulpenquilt
-Een donkerblauw ruitje om sashings te maken tussen mijn DJ blokken.
-2 ecru FQ met ecru bloemetjes.
-3 blauwe FQ voor mijn DJ blokken en 2 groen/bruine FQ met takjes voor oa mijn klosjes.
-5 blauwe Fat 1/8 th's ook voor mijn Sjaantje en 8 Fat 1/8 th's in antieke kleurtjes voor mijn klosjes.
-een katoenen tussenvulling en een flexibele vingerhoed.

On this place should stand a picture of what I bought but at the moment I'm not able to place any picture. So this is what I bought:
-A beautiful ochre yellow fabric for the back of my tulipquilt.
-A darkblue with little squares for sashings between my Dear Jane blocks.
-2 light fawn FQ with light fawn flowers.
-3 blue FQ for my Dear Jane blocks and 2 greenish/ brown FQ with twigs.
-5 blue Fat 1/8 th's for my Dear Jane and 8 fat 1/8 th's in antique colours for my spoolblocks.
- A cotton filling and a flexible timble.

Je wordt hier altijd hartelijk ontvangen en goed geholpen oor Karen en haar collega's en is de reis meer dan de moeite waard.

Hopelijk kan ik morgen wel weer een foto plaatsen want ik heb iets meer klosjes af dan normaal en zo is het maar saai...

I hope that I can place a picture tomorrow because I have more spoolblocks to show then normal and this way looks dull...

Groetjes....Greetings....Roos
Jaaa.......hier istidan, het is me uiteindelijk, via,via toch gelukt.

Yes...finaly, here it is, via, via I did it.

7 opmerkingen:

Gerda zei

haha...ik lees het al...je bent ook voor de bijl gegaan...HEERLIJK HÉ..!!;0)
Fijne avond..

Impera_Magna zei

There is nothing so much fun as a big sale on fabric... and it sounds as if you got some great stuff. Hope the "posting photos" issue is straightened out soon... I miss your spoolblock photos!

Marjo a.k.a Josefien zei

Wow, wat heerlijk als je zo goed geslaagd bent. Zelf word ik van het kijken naar mijn nieuwe spulletjes al blij!

jolanda zei

Nou jij bent lekker geslaagd zeg!! Heerlijk om dan alles uit te pakken wanneer je thuiskomt hé? Zoiets maakt je hele dag goed.
groetjes, Jolanda

marion zei

wow wat een gave lapjes geniet van elk lapje.......

Marie-José H zei

Zo, jij bent voorlopig weer onder de pannen. Heerlijk om zo groot inkopen te doen.

Impera_Magna zei

Beautiful fabrics... the backing fabric is perfect! Love the fat quarters too!