Pagina's

zaterdag 23 juli 2011

Klosjeszaterdag......Spools Saturday

Toen ik vanmorgen een foto van mijn klosjes ging maken zag ik dat er uiteindelijk toch nog 11 blokjes bij waren gekomen, ik dacht dat het er minder waren.
Gisteravond ben ik ook al aan het blokkenboek begonnen, zoals jullie zien heb ik weer het één en ander verandert ( sorry Ellen ;o)).

When I was making pictures of my spoolblocks this morning I saw that I made eleven spools last week, I thought that it would be less.
Last night I also started on my blockbook but, as you can see, I changed one and another.

Groetjes.........Greetings......Roos 

5 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Wel heel leuke klosjes!!! ;)
En wat een leuke stoffen voor je blokkenboek!
Fijn weekend!

Annemieke Price-Talen zei

Mooie klosjes zijn het geworden en er is niets mis mee om er een beetje van je zelf in het blokken boek te leggen.

Gr Annemieke.

Impera_Magna zei

Congratulations on finishing 11 spoolblocks this week, Roos! You are about a zillion ahead of me... *lol*

Greetings, Freda

Guusje, zei

Wat leuk je blokkenboek in wording en wat heb je weer mooie klosjes erbij gemaakt.

Anita V. zei

Dag Roos, al klikkend kwam ik op je blog terecht, wat een leuke projecten ben je mee bezig! Vooral de Dear Jane vind ik erg mooi in blauw. Leuk om even mee te kijken, groetjes, Anita