Pagina's

vrijdag 22 juli 2011

Ik kreeg post.......I've got mail

Gisteren zat er weer een pakje bij de post. Ik had bij Ellen het patroon voor een blokkenboek besteld om mijn geknipte Sjaantjes blokken in te bewaren. Ik doe ze nu iedere keer in zakjes maar dan moet ik het patroon er weer bijzoeken en soms komen ze daar zo gekreukt uit en dat kun je een dame niet aandoen. Ik wil in het midden een "oud" Sjaantjes" blok doen. Vandaag heb ik er stofjes voor bij elkaar gezocht.

Yesterday I've had mail. I orderd a patern at Ellen's about a blockbook to store my cut Dear Jean blocks. Now I put them in little plastic bags but then I don't have the patern by hand and they're all wrinkled when I get them out and you can't treat a lady that way.
In the middle I make one of my " old" ear Jane bloks.
Today I looked for some fabrics for it.

Ik verheug me nu al op het weekend.......I'm already looking forward to the weekend......Roos

4 opmerkingen:

Marie-José H zei

Ha ha nog een werkje erbij:-) Maar wel een leuk tussendoortje.

ria vogelzang zei

Een heel goed idee!! Ik heb het blokkenboek van Ellen ook gemaakt voor de Sjaan-blokken en het werkt echt super!!!
Succes met het maken. De uitleg vond ik heerlijk duidelijk.
Geniet vast van je weekend!!
Liefs, Ria.

marion zei

dat blokkenboek staat op mijn wensenlijstje.lijkt me zo makkelijk om te hebben. Nog even en dan is het 2012......:):)

Dear Jo zei

Zo'n blokkenboek is heerlijk in het gebruik en superleuk om te maken. Veel plezier ermee ;)))