Pagina's

zaterdag 9 juli 2011

Het is weer zaterdag.......Saturday again

Het is weer zaterdag en dat betekend....KLOSJES!!!!

It's Saturday again and that means...SPOOLS!!!!

Dit is een oude foto want het lukt me nog steeds niet om een nieuwe te plaatsen......AARCH.
Deze week zijn er maar liefst 28 nieuwe klosjes bijgekomen,ja, je leest het goed 28. Dat wil dus zeggen dat ik heel wat tijd in de trein en op mijn werk  heb gezeten...*LOL*

This is an old picture, I'm still not able to put a new one on my blog......AARCH.
Last week I finished 28 new spoolblocks, yes you reads it well, 28. That means that I spend a lot of time in the train and on my work...*LOL*.

Gisteren is ook eindelijk, na een reis van bijna 2 weken mijn pakje bij Freda in Amerika aan gekomen. Ik zit nog te blozen als ik denk aan wat ze daarover op haar blog heeft gezet. Maar het belangrijkste is dat er erg blij mee is.
Yesterday, at last, after a trip of almost 2 weeks, my package for Freda in the USA arrived. I'm still blushing thinking of what she wrote on her blog. But the most important is that she's happy with it.
 
Geniet van je weekend.....enjoy your weekend.....Roos

6 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Wow... 28 spoolblocks this week? That's fantastic! I'm going to need a LOT of practice before I can keep up with you!!!

Neferi zei

Have a nice weekend :)

marion zei

wat een mooi verslag heeft ze geschreven. Maar alle complimenten zijn terecht hoor....... Prachtige onderzetter heb je gemaakt.....

jolanda zei

Ik ben even wezen kijken bij Freda en ze heeft er een leuk verhaal van gemaakt. Je mug rug is erg leuk geworden en ik kan me voorstellen dat ze er blij mee is hoor.
Zo'n traveling-kit vind ik ook wel erg handig... goed idee van je. Het blijkt ook wel dat het handig is, want jij gaat als een speer met je klosjes.
groetjes, Jolanda

Guusje, zei

Wat heb je veel klosjes gemaakt en wat leuk dat je pakketje in Amerika is aangekomen en ze er zo blij mee is, Ik hoop dat je snel weer foto's kunt plaatsen want dat lijkt me lastig als het niet werkt zoals je wilt.

Marie-José H zei

28 Klosjes toe maar. Zo schiet het wel lekker op. Maak je ze in de trein naar je werk? Goed idee.