Pagina's

zondag 10 juli 2011

Gezwicht...Yielded


Weet je hoe vervelend het is om de hele tijd dat geroep aan te horen...."maak ons, maak ons"....Je weet wel, achter in je hoofd...zachtjes maar net hard genoeg om het constant te horen.
Dus uiteindelijk hebben we een afspraak gemaakt. Ik begin eraan maar ze blijven boven op zolder, en dat was goed.

Do you know how annoying it is to hear the whole time..."make us, make us"... You know, in the back of your head....just loud enough to hear it continuous.
So finaly we made an agreement. I will start making them but only on the attic, and they agreed.

En hier zijn ze dan...mijn eerste twee bloemetjes, ze mogen natuurlijk wel even in de tuin als ze klaar zijn.
Ik heb nog geen idee wat ik er van wil maken maar dat zal me vandaag of morgen wel te binnen schieten.

And here they are...my first two flowers, ofcourse they may in the garden when they're finished.
I still have no idea what I'm gonna make of them but one of these days I probably get an AHA moment.

Groetjes....Greetings.....Roos



7 opmerkingen:

Heleni zei

Leuk, je eerste bloemetjes. Ze misstaan niet in je tuin....

groet Heleni

Mascha zei

Ha ha, welkom bij de bloemenclub.
Groetjes Mascha

Impera_Magna zei

Maybe after I get decent at spoolblocks, I'll try hexies... your first flowers look right at home in your garden!

Dear Jo zei

O jeetje.......weer een leuk, maar vast omvangrijk, project. Ze zijn enig en ik kan me goed voorstellen dat je ze niet kon weerstaan. Maar heb je nou nooit (ik dus wel) dat je denkt, ik wilde dat ik aan één ding tegelijk kon werken? Al die verleidingen :))))))

jolanda zei

hahaha wat vervelend nou dat je dit pakketje gewonnen had hé?
Ze zien er heel leuk uit!!
groetjes, jolanda

Guusje, zei

O wat een leuke bloemetjes heb je gemaakt. Het zijn echte beauties en ja aan zulk geroep kun je natuurlijk geen weerstand bieden.

Joyce zei

Ja hoor, ik weet 't zeker! Jij hebt héle speciale kunstmest OF zijn het misschien tuinkabouters??
:o))