Pagina's

dinsdag 19 juli 2011

breiwerkje....knitting

Naast quilten is breien nog steeds een grote passie van mij en ook hiervan heb ik er meerdere tegelijk onderhanden. Dit kleedje heb ik voor een cliënt gemaakt die bij ons op het project woont ( ik werk met mensen met een lichaamelijke beperking ). Het gordijntje voor haar raam in de deur was kapot en niet meer te maken dus heb ik een nieuwe voor haar gemaakt.

Beside quilting knitting is another big passion of me and I have also many projects going on.
This knitting was made for a cliënt who lives on the project I work ( I work with people with a physical limitation ). The curtain for the little window in her frontdoor was worn to a thread so I made her a new one.

Donderdag moet ik weer werken en dan zal ik eens kijken of het past.

I have to work on Thursday and then I will find out if it fits.

Groetjes...Greetings...Roos


8 opmerkingen:

Ineke van den Akker zei

Fantastisch!

Heleni zei

Ach Roos, over breien gesproken.......dit is wel even wat anders dan wat ik gisteren liet zien.
Wat geweldig mooi en super knap van je.

groet Heleni

Mascha zei

Prachtig. Knap gemaakt.
Groetjes Mascha

Miny zei

Prachtig geworden, als het nou niet past ;))

Groeten Miny

Impera_Magna zei

The new curtain is beautiful... great job!

*waving from NC*

Neferi zei

Very nice :)

Guusje, zei

Hij is erg mooi geworden.

jolanda zei

Wat mooi Roos! Dat je een ronde vorm kunt haken wist ik wel, maar breien? Ze zal er vast erg blij mee zijn!
groetjes, Jolanda