Pagina's

woensdag 20 juli 2011

?????????

Gisteravond had ik naast mijn zomerquilt nog even aan iets anders gewerkt.
Toen ik vanmiddag mijn was boven had gehangen heb ik het maar even  afgemaakt.
Maar wat is het dan? Een speldenkussen?
Ja...ook....

Last night I worked on something else beside my Summerquilt.
When I hung up my laundry I thought to finish it.
But what is it? A pincussion?
Yes...as well....

Het is een......afvalbakje.
Het patroontje heb ik afgelopen jaar in Veldhoven gekocht en toen hij af was vond ik alleen dat er nog een bloemetje op moest, en dat werd dan uiteindelijk een speldenkussentje.
In de bodem zitten twee kartonnen circels en bovenin zit een plastic ring.
Als je hem niet nodig hebt draai je de ring naar beneden en schuif je die over de bodem.

It's a.... dusttray
I bought the patern last year and when it was finished I  put a little flower on it and that became a pincussion. In the bottom are two cardboard circles and in the top a plastic band.
When I don't need it I twist the band down and push it over the bottom.

Groetjes.......Greetings....Roos

7 opmerkingen:

Hennie zei

Handig zo'n afvalbakje, wat zal het straks netjes zijn bij jou ! ! !
Ik vind altijd overal draadjes, ik weet niet of zo'n afval bakje bij mij werkt.
Groetjes Hemnnie

Impera_Magna zei

VERY cool... what a neat thing to have, very portable too!

Dear Jo zei

Wat een leuk ding!!!!

Mascha zei

Wat handig.
Groetjes Mascha

quiltingmieke zei

piep
wauw vind ik een superleuk bakje,
erg origineel,
altijd leuk er je eigen toets aan te geven

knufje mieke

quiltingmieke zei

piep
wauw vind ik een superleuk bakje,
erg origineel,
altijd leuk er je eigen toets aan te geven

knufje mieke

Guute zei

Ik heb ook een afval'zakje' met een speldenkussentje maar dit vind ik super. (de stofjes trouwens ook)