Pagina's

woensdag 13 juli 2011

Bloemetjes...Flowers

Ik ben weer lekker bezig geweest met Linda's quilt en ik vind hem steeds leuker worden, zo lekker vrolijk.

I've been busy with Linda's quilt and  every time I work on it I like it even more, so cheerful.
Een minder leuk werkje was het uithalen van de zomer quilt maar ik ben wel blij dat ik het toch gedaan heb.
Ze ligt weer klaar om gequilt te worden.

A less funny work was to unpick my summerquilt but I'm glad I did it anyway.
She is ready for quilting now.

Iedereen een fijne dag...Everyone a great day.....Roos

13 opmerkingen:

marion zei

hij wordt inderdaad erg vrolijk....prachtig die kleurtjes

Impera_Magna zei

Love those flowers... very cheerful! And that's a lot of thread to have ripped out... never much fun but always better once it's over and one with.

Greetings!

----Freda

Hennie zei

Wat een mooie fleurige quilt ! ! !
Ja soms zit het een beetje tegen, als iets niet naar je zin is moet het gewoon over nieuw. Even door de zure appel heen bijten en als je quilt straks weer gequilt is heb je meer eer van je werk ! ! ! SUCCES.
Groetjes Hennie.

jolanda zei

Uithalen is nooit leuk... jasses! Maar beter dat dan dat je je blijft ergeren aan iets wat niet helemaal naar je zin is. ;-)
Lekker zonnig wordt Linda's quilt... dat kunnen we wel gebruiken op deze sombere dag.
groetjes, Jolanda

Dear Jo zei

Heerlijk zoveel kleurtjes op zo'n sombere dag.

Neferi zei

Lovely, lovely ....

Gerda zei

hé..leuk al die vrolijke bloemetjes..lekker kleurig!!..;0)
blah...uithalen..;0(
maar gelukkig is dat ook weer bijna gebeurd!!
Fijne avond

Marie-José H zei

Ik vind het een heerlijk fleurige quilt worden. Ben er zeker van dat het eindresultaat een plaatje zal zijn.

Inge Slaats zei

Via Erica kom ik hier eens kijken. Je hebt een leuk weblog en je maakt prachtige dingen. Lekker veel afwisseling ook en daar houd ik van.
Ik kom nog eens terug.

Groetjes,
Inge

Mascha zei

Het is inderdaad een vrolijke quilt aan het worden.
Groetjes Mascha

Suzanne zei

Love the quilt. Flowers are always so cheerful aren't they!

Anoniem zei

zo prachtig, die bloemetjesquilt! ik heb ook direct het patroon besteld !
bedankt en ik kom zeker af en toe nog eens piepen want ben heel benieuwd naar het eindresultaat en natuurlijk ook nog van al je andere dingen hoor!!
groetjes
Nathalie

susiloci zei

Es maravillosos muy alegre, me gusta mucho, es precioso!!!!!