Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

Alweer post.....Mail again

He, wat is dit nou, heeft ze alweer post!
Zullen we eens kijken wat er in zit?
Ik weet niet, zou ze dat niet erg vinden?
Ach nee hoor, ik ben best wel nieuwsgierig, jij niet dan?

He, what is this, she has mail again!
Shall we look what's inside?
I don't know,do you think she wouln't mind?
O no, I'm very curious, don't you?

Wat leuk, alweer een patroontje.
Volgens mij heeft ze dat weer van Marion, zij ruimt haar kasten op en hier wordt er weer een kast mee gevuld. Dat kan wel, maar ik vind die sterretjes wel leuk hoor.

How nice, another patern.
I think Marion send it, she is clearing up her closet and at here a closet is filled up with it.
That's possible, but I like these little stars.
Ik vind het wel bij mij staan, vind je niet?
Misschien moeten we haar maar eens vragen of ze deze voor ons wil maken.
Ja, dat is een goed idee, ze maakt voor iedereen in huis hier quilts en daar horen wij ook bij.

I think this one suites me, don't you think?
Maby we should ask her if she wants to make this one for us.
Yes, that is a great idea, she makes quilts for everyone in this house and we belong here too.

Groetjes, aap en beer.....Greetings, monkey and bear......

4 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Surprises in the mail are great fun, yes?

Greetings from NC!

Guusje, zei

Wat een leuke post en wat een mooi patroon die is vast voor jullie.

marion zei

wat een leuke post en wat zijn jullie er blij mee...heel veel plezie en het dekentje is vast voor jullie........

Dear Jo zei

Zo houden we de postbodes wel bezig, hè? Leuk patroontje!!!