Pagina's

donderdag 16 juni 2011

Zomerquilt?...Summerquilt?

Hier had eigenlijk een foto moeten staan van mijn zomerquilt die klaar was........maar ja, zonder garen schiet dat niet zo op. Ik had maar 1 klosje gekocht in plaats van de 2 die ik van plan was te kopen. Zaterdag kom ik pas weer bij de winkel en dan kan ik hem eindelijk afmaken.

This was supposed to be a picture of my summerquilt........but I was out of yarn. I bought 1 spool instead of 2. So Saturday I will buy me one so I can finish my quilt.

Vrijdagavond doe ik mee met de maandelijkse Friday Night Sew-In.
Dit houd in dat je thuis, alleen of met anderen, quilt en dan de dag erna op je blog zet wat je hebt gedaan.
Je kunt dan bij de andere deelnemers gaan kijken wat zij gedaan hebben.
Een soort virtuele Bee zeg maar, maar dan met dames uit verschillende landen.

Friday night i'm joining the monthly Friday Night Sew-In.
This means that you're quilting in your own home, alone or with others, and write the next day on your blog what you did. You can visit the other members to see what they did.
A kind of vituale Bee with lady's from other countrys.

Groetjes.......Greetz....Roos


8 opmerkingen:

jolanda zei

Balen wanneer je garen tekort komt hé? Dat overkwam mij ook vorige keer bij de Dorothy en omdat ik garen had gebruikt dat ik al jaaaaren in huis had, was het ook niet meer bij te krijgen. Wat een schrik, maar gelukkig kon ik garen krijgen dat er qua kleur erg op leek hihihi.
Wat grappig zo'n virtuele bee... er zijn vast genoeg mensen die op vrijdagavond met hun quiltwerkje zitten! :-)
groetjes, jolanda

Mascha zei

Oh, dat is echt even pech hebben.
Veel plezier met je "BEE"
Groetjes Mascha

Marie-José H zei

Hahaha, ja dat zijn zo van die dingen die gebeuren:-) Ach en dan heb je in het weekend ook nog wat te doen.

Dear Jo zei

Jeetje, wat jammer. Ben je lekker bezig, kun je niet verder :(((
Klinkt heel leuk zo'n Bee op afstand. Het is een goede stok achter de deur.

marion zei

wat een leuk idee, ik kom zeker zaterdag even kijken.......

carina zei

Dat is geinig zon beeavond maar toch wel gezelliger als je met elkaat bent
Oja ergelijk als je draad op is... En je weer naar de winkel moet

Impera_Magna zei

I'm glad you're joining in the FNSI this month, Roos... I'm going to be doing "exciting" stuff like doing the hand sewing on the quilt binding. *lol* But I'll have a finish!!!

Erica zei

Leuk zo'n virtuele bee. Jammer genoeg lees ik het te laat, misschien na de vakantie eens een keer aan meedoen. Wel weer veel blogs erbij die je weer "moet" lezen LOL Al garen gehaald?