Pagina's

maandag 20 juni 2011

Weekend

Na twee dagen gewerkt te hebben begint nu mijn weekend, nou ja weekend, ik mag nu de was wegwerken die mijn pubers hebben geproduceerd en alle andere rommel opruimen. Maar vanmiddag eerst naar de Bee.

After two days of work today starts my weekend, well, weekend, I may work on the laundry my two girls produced and work away all the other mess. But this afternoon I'll go first to the Bee.
Ik heb nog wel aan mijn klosjes en aan een Sjaantjesblokje gewerkt en natuurlijk een klosje garen voor mijn zomerquilt gekocht. Vanmorgen heb ik ook nog eens de WII tevoorschijn gehaald.......moet ik toch weer eens vaker doen...

In the weekend I worked on my spoolblocks and a Dear Jane block and of course I bought thread for the summerquilt. This morning I also took out the WII......must do this more often...

Groetjes en geniet van de dag......Greetings and enjoy your day....Roos

8 opmerkingen:

marion zei

ja leuk is dat hé.....heerlijk even aan de wii fitness

Impera_Magna zei

Lovely Dear Jane block... mind boggling how tiny that is.

Have a fantastic Monday, Roos!

jolanda zei

Mooi DJ block!! Ik wil die quilt ook graag maken, maar eerst stofjes sparen natuurlijk.
Ja leuk is WII fitness hé? Zelf heb ik laatst van die zumba dvd's besteld dus ik sta nu zo'n 4 à 5 keer in de week te swingen voor de tv hahahahaha.
groetjes, jolanda

Marie-José H zei

De wii komt hier ook regelmatig onder de kast vandaan. Is toch leuk om te doen.

Gerda zei

De blokjes zien er mooi uit..geniet van je vrije dagen..hopelijk wordt het mooi weer!!

Joyce zei

Och dat apparaat staart me ook steeds aan als ik boven ben..........;0))

ria vogelzang zei

Wij hebben geen WII, maar met onze hele herenstel nog in huis loop ik zo vaak de trap op, dat dat vast wel gelijk staat aan een WII-oefening.... ;)
Wat een lieve blokjes en klosjes zie ik daar liggen. Voor mij de ultieme sport.......
Geniet ze!! :)

susiloci zei

Tienes un blog estupendo con unos trabajos preciosos. Me gustan todos.