Pagina's

zondag 5 juni 2011

Sjaantje....Dear Jane

Deze maand is er hard gewerkt aan de Sjaantjes blokken, maar wat wil je met zo'n verplaatsbaar snijtafeltje...
Een dienblad met zo'n zak eronder en een snijmat van de Action die ik op maat heb gesneden en dan lekker op mijn bankje in het zonnetje...

Last month I worked hard on my DJ- blocks on my little cuttingtable. It's a dinnertray with a bag under it and a cheap cuttingmat witch I cut in shape. So I can sit on my bench in the sun.

Ik heb deze maand zes blokken afgekregen...

I finished six blocks last month......

A-7: Dad's Plaids, A6: Uncle Homer, A-5: Cathie's Campfire.
A-8: Florence Nightingale, A-10: Which Points West, A9: Cabin Fever


Ik ben benieuwd of ik deze maand ook zoveel blokken afkrijg...
I'm curious if I can finish this month so much blocks.

Groetjes.....Greetz.....Roos

13 opmerkingen:

Neferi zei

I wish you many sunny cuttingdays :).

Heleni zei

Wat een geweldig idee Roos. Leuke blokjes.

groet Heleni

Francien zei

Nou ik denk dat je het zo wel vol kunt houden op je bankje..ik heb zo`n draagbaar tafeltje van de Bloker die je in standen kunt zetten voor buiten...leg er altijd mijn hexiespullejes op om te maken zodat alles niet van de tuintafel hoeft als er koffie (met ☺ ) komt...kan er ook niet op knoeien dan...prachtig zijn je blokjes geworden...wat een goed idee van je om zo`n dienblad met snijmat te maken...dus ik wens je veel zonnige dagen in je tuin!! groetjes Francien.

Francien zei

Moet natuurlijk Blokker zijn Roos...sorry voor de fout...Gr. Francien.

Guusje, zei

Wat een mooie blokken heb je deze maand gemaakt. Handig om een snijmat op maat te maken voor op schoot.

Mascha zei

Mooie blokken, Roos.
Groetjes Mascha

Klaske zei

Mooie blokken Roos!

jolanda zei

Wat mooi!! Die zou ik nou ook nog wel eens willen maken en dan net als jij in het blauw/wit... schitterend!
groetjes, jolanda

Impera_Magna zei

Love the blue fabrics you've chosen... the blocks look great!

Bryan zei

Beautiful Quilts Roos! Thanks again for the nice comments on my table runner!

Gerda zei

Wat een handige oplossing...zo zie je maar hoe vindingrijk quiltsters zijn!!..;0)
Mooie blokjes heb je weer gemaakt....
op jou vraag hoeveel blokjes ik heb..ehh..ongeveer achtenzestig..(maar niet netjes rij voor rij hoor...ik heb ze door elkaar gemaakt..*Ü*..)
Fijne dag

Hennie zei

Je blokken zien er prachtig uit ! ! !
Groetjes Hennie.

Rita Vermeersch zei

Heel mooi dear Jane in blauwe kleurtjes
Groetjes vanuit Tenerife