Pagina's

dinsdag 21 juni 2011

Post

Kijk eens wat ik vandaag met de post heb gekregen...een mugrug ( een klein placematje om een beker op te zetten ). Is het geen schatje, ik ben helemaal verliefd op die kleurtjes.
Ik heb hem gekregen van Freda uit Amerika.
 Freda nogmaals dank je, ik ben er erg blij mee.
Natuurlijk gaat er ook een pakje terug naar haar van mij maar wat dat is laat ik pas zien als het bij haar is aangekomen.

Look what's at the mail today....a mugrug. Isn't it cute, I love the colors. I got it from Freda from the States.
Freda thank you again I'm very pleased whit it.
Of course ther is something going back to her but I will show that when it's arrived there.


Ik denk dat ik hem op voor op tafel leg.

I think I'll put it on the coffee table.










Groetjes....Greetz...Roos

8 opmerkingen:

jolanda zei

Wat ben jij lekker verwend zeg! Ik vind het een heel mooi ieniemienie quiltje geworden... ben ook gek op de blauw/bruin kleurencombinatie.
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd wat jij naar Freda gaat terugsturen.
groetjes, jolanda

Mascha zei

Ach, wat leuk. Zo zie je maar weer dat het niet altijd zo groot hoeft te zijn.
Groetjes Mascha

Neferi zei

Lovely colors...

Dear Jo zei

Mooie kleurtjes. Het is haast zonde om er iets op te zetten :)))

Joyce zei

Wat een leukerd!! En gelukkig staat de vertaling erbij want als je het in het Nederlands zou lezen........;0)

marion zei

oook wat leuk, ik ben een beetje jaloers.....wat gaaf...........

cathy zei

very nice gift that you have received ... the colors are my favourite!

Rina zei

Wat leuk om zo' n kado te krijgen. De klueren zijn er g mooi.