Pagina's

maandag 27 juni 2011

In het weekend ben ik maar eens begonnen aan de bloemenblokken van Linda's quilt.
Vanmiddag nog even naar de Bee en dan om 17.00 uur weer werken.

At the weekend I started the flowerblocks for Linda's quilt.
This afternoon to a Bee and at 17.00 hour I must go to work.

Op deze moet ik nog even wachten want ik denk erover om toch een boventransportvoet te kopen en dan haal ik alles uit en begin opnieuw met quilten.

This one takes a little longer then I planned, I'm buying a special foot for my sewingmachine and start all over with quilting.

Geniet van de zon......join your day.....Roos

6 opmerkingen:

jolanda zei

Wat zijn die bloemenblokjes grappig! Zo leuk met die 'blaadjes'.
Een boventransportvoet is er zeker voor om de stof aan de bovenkant gelijk met de onderkant te laten lopen zeg maar? (ik heb er geen verstand van hoor) Dat klinkt inderdaad wel makkelijk, want het lijkt me dat je met quilten anders misschien moeite hebt om de stof glad te krijgen aan de bovenkant of niet?
Toch ziet het er nu ook prima uit voor zover ik kan zien hoor.
groetjes, jolanda

Marie-José H zei

De bloemen zien er schattig uit. Zo helemaal echt meisjesachtig. Heerlijk.

Dear Jo zei

Wat een leuke blokken met die bloemen!!!
Enne...een boventransportvoet is voor mij onmisbaar. Werkt wel heel veel fijner. Alleen alles weer uithalen????????? Sterkte daarmee. Rot klusje.

Impera_Magna zei

Your flower blocks are beautiful... love the butterfly in one flower's center!

Neferi zei

So lovely ♥

Francien zei

Ik doe niet veel met de naaimachine Roos en quilten altijd met de hand dus ik weet niks van boventransportvoetjes...maar ik weet wel dat je bloemenblokken hartstikke leuk zijn...werkse straks ( ik heb het net achter de rug..gelukkig met dit weer)...en groetjes Francien.