Pagina's

vrijdag 3 juni 2011

Iets anders....something different

Van de week vroeg mijn schoonzusje of ik haar kon helpen. Ze wilde sterren haken om een mobiel van te maken maar ze kwam er niet uit. Ach, natuurlijk...
We hadden een gezellige middag maar een ster lukte me niet, ik deed iets verkeerd, maar wat...
Nadat ze naar huis was en we na het eten alles hadden opgeruimd toch nog maar eens proberen. En wat denk je...in één keer. Ik vergat iedere keer de tweede toer te haken. Tja van binnen toch blond waarschijnlijk *LOL*

Last week my sister in law asked me to help her crochet some stars. Of course... We had a great afternoon but I couldn't make one star, I did something wrong but I couln't figure out what. That evening I tried it again And what do you think....In one time I finished one. I missed one turn. Maby I'm still blond on the inside *LOL*

Groetjes...Greetz...Roos

5 opmerkingen:

Impera_Magna zei

*lol* Blonde on the inside, huh? That kind of thing happens to me from time to time... cool star!

Yvonne aka sommeke zei

Lachen maar uiteindelijk is het sterretje toch mooi gelukt!
Gecondoleerd nog met het overlijden van de quiltvriendin!

jolanda zei

Een goede reden dus om nóg maar zo'n gezellig middagje met je schoonzus te hebben. ;-)
groetjes, jolanda

marion zei

mooi sterretje enne gewoon nog een keer afspreken.....

Mascha zei

Grappig. En ga je nu ook aan de haak?
Groetjes Mascha