Pagina's

zaterdag 25 juni 2011

"een beetje dom"........."a little dull"

Vanmorgen wilde ik mijn pakje voor Freda inpakken, had ik alles dichtgeplakt kwam ik er achter dat ik geen foto had gemaakt en het kaartje lag nog op tafel, dom,dom,dom. Dus alles er weer uit, foto's gemaakt, kaartje geschreven en alles er weer in. En nu wachten tot het ophoud met regenen want het moet vandaag op de post.

This morning I was making my packet for Freda, I found out I forgot to make pictures , so I unpacked it and made pictures and put everything in the envelope....again. Now I'm waiting till it stops raining because I want to post it today.

Eindelijk zijn de bloemen voor Linda's quilt klaar en kan ik beginnen met appliceren.

Finaly I finished the flowers fot Linda's quilt so I can start applicating.





En natuurlijk zijn er ook weer tien klosjes bijgekomen.

And of course I finished ten spools.





Groetjes....Greetings...Roos

5 opmerkingen:

Francien zei

De bloemen voor Linda`s quilt zijn zo leuk geworden Roos...wat een leuke kleurtjes en stofjes ...ben benieuwd hoe hij er uit gaat zien.....vlijtig ben je geweest hoor...ook nog die leuke klosjes...prachtig...groetjes Francien.

Impera_Magna zei

I forget to take photos before packaging things up to mail... glad I'm not the only one! The flowers look bright and cheerful and I'm looking forward to watching your applique progress.

As always, I love your spoolblocks!

ria vogelzang zei

Gelukkig is het vandaag droog! Alles ook nog droog op de post gekregen, gisteren?
Leuke klosjes en bloempjes!!!

Marie-José H zei

ben benieuwd hoe je bloemetjes er uit gaan zien.

jolanda zei

Wat een fleurige bloemetjes!! En gelukkig heb je nog op tijd aan de foto gedacht zodat we binnenkort kunnen zien wat je aan Freda gestuurd hebt.
groetjes, jolanda