Pagina's

zaterdag 18 juni 2011

Drukke dagen.......Busy Days


Allereerst heb ik afgelopen week bijna alle bloemen van Linda's quilt afgekregen. Daarna kunnen ze geappliceerd worden.

At first I finished all most all the flowers of Linda's quilt.
When they're ready I can start to applicate them.




Ik heb me voorbereid op de Friday Night Sew In door alle tulpen voor de Tulpenquilt te knippen en heb de takken op de twee lange randen gespeld.

I prepared myself on the Friday Night Sew-In by cutting all the tulips for my Tulipquilt and pinned the twigs on the long sides.





Natuurlijk zijn er ook weer wat klosjes bijgekomen, tien in totaal.

Of course I finished some spoolblocks too, ten in total.







Vrijdag morgen ben ik eerst nog eens naar de Fonkelbee in Helmond geweest, het was er weer erg gezellig en er waren weer mooie dingen gemaakt door iedereen. s' Avonds was mijn eerste Friday Night Sew-In (  zie vorige blogje) en ik was er helemaal klaar voor. Ik heb nu alle takken geappliceerd en er zitten al acht tulpen vast, waarvan ik er gisteren drie van heb gedaan. Ik vond het leuk om te doen, je hebt dan echt een stok achter de deur .

Friday morning I first went to the Fonkelbee in Helmond, It was an enjoyable morning and everyone made beautiful things.
At night it was my first Friday night Sew-In and I was ready for it. All the twigs are applicated and also eight of the tulips, I did three last night. I enjoyed doing this.

9 opmerkingen:

jolanda zei

Je bent weer flink druk geweest zie ik! Je tulpen quilt wordt erg mooi hoor. En de Friday night Sew-In is dus voor herhaling vatbaar?
groetjes, jolanda

Impera_Magna zei

Your tulip quilt is just blooming! Great job!

wilma zei

Hoi Roos. Ik stik hem gewoon door. Geen free motion. Dat heb ik al eens geprobeerd en vind het zeer vervelend dat ik de steken groot en klein krijg.....

Het kleine paneel is klaar en nu een ander klein quiltje wat is blijven liggen stikken....

Het free motion quilten doe jij dat wel?? Ik moet nog een hoop leren en nu is het nog de vraag of ik het ooit leer...
:o)

Heleni zei

Zo,je bent lekker druk geweest Roos. Maar wat is die túlpenquilt mooooiii!!! Heel fleurig, leuke patches en applicaties. Prachtig.

groet Heleni

wilma zei

WOEHAAAA!!! Zit ik hier van alles neer te kladderen en zie nu dat er een nieuw berichtje staat.....
Blond hé?!
Je tulpen zijn prachtig...

Marie-José H zei

Je hebt hard gewerkt. Je tulpenquilt wordt steeds mooier. En ik tel 10 nieuwe klosjes? Dan zul je toch langzamerhand wel een stapeltje hebben?

Dear Jo zei

Je bent lekker op dreef. De tulpen zien er hartstikke leuk uit!!!
Hoeveel klosjes ga je maken?

marion zei

ik zie je dan vast 22 okt dan ben ik ook in de fonkel.........

wat een mooi werk maak jij toch......prachtig........

cathy zei

I find your quilt very very nice!! the Tulip appliquè is really perfect and beautiful!
bravo!!
ciao
cathy