Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

Alweer post.......Mail again.

Gistermiddag lag er weer een pakje uit Amerika op de mat. Een tijdje terug had ik een reactie achtergelaten bij stashmanicure. Regelmatig hebben ze hier mooie give-aways en iedere dag een andere gast-blogger.

Yesterday another package from The States arrived. A while ago I left a reaction at stashmanicure. Regular they have great give-aways and every day a guest-blogger.






Het is een zakje met 50 1'' Mylar Hexagonnetjes van the scrappy appleyard.
Ik ben bang dat ik binnenkort ook aan de "blommetjes" moet *LOL*

It's a bag with 50 1" Mylar Hexagons from the scrappy appleyard .
I'm afraid that soon I have a new addiction *LOL*.







Groetjes.....Greetz...Roos

9 opmerkingen:

Mascha zei

Dan zeg ik alvast "welkom bij de bloemenclub"!
Groetjes Mascha

Impera_Magna zei

Congratulations on winning the Mylar hexagon templates... and on your new addiction! Will the hexies fit in your traveling sewing tin?

ria vogelzang zei

Ik denk het ook..... ;)) Leuk zo'n pakketje!
Blom ze!!

Heleni zei

Altijd leuk om iets te winnen en het ook nog kunnen gebruiken is helemaal mooi. Ja Roos, je bent veroordeeld tot het maken van blommetjes.....haha.

groet Heleni

Marie-José H zei

Ach, wie wil er nu geen bloemetjes?

jolanda zei

Gefeliciteerd met het winnen van de give-away!! Lijkt me heel leuk om te maken van die blommetjes.
groetjes, jolanda

Francien zei

Ben nu weer toevallig ook aan mijn hexagonnetjes bezig Roos...voor de grotere projecten is het me te warm maar de "blommetjes"gaan altijd tussendoor en overal...als je eenmaal bezig bent...bofkont met die mooie malletjes...met het gaatje in de midden kun je ze er zo uitwippen en hergebruiken...hartstikke handig...succes...groetjes Francien.

Guusje, zei

Gefeliciteerd wat een leuke prijs. Daar kun je heel veel leuke dingen mee maken.

Joke zei

Ja, dat is duidelijk: dat wordt bloemetjes maken.
Leuk toch?