Pagina's

zaterdag 14 mei 2011

Toch nog wat klosjes....still a few spools


Toen ik vanmorgen mijn klosjes bij elkaar zocht bleek ik er toch nog zeven gemaakt te hebben terwijl ik dacht dat het er minder waren.

When I was gathering my spoolblocks it seems that I made seven blocks after all.
I thought it must be less.







Vandaag had ik me voorgenomen om alles eens lekker te soppen in huis, ramen wassen, alles van de kant, je kent het wel...
De jongste is logeren bij een vriendin en manlief was de hele dag bezig voor de wijkraad dus onze oudste had zich vandaag voorgenomen om voor ons te koken. Ze doet dat wel vaker maar vandaag had ze toch wel extra haar best gedaan.

Today I planed to clean the house, washing windows, everything of the walls, you know what I mean...
Our youngest stayed with a friend and my dear was the whole day busy with the neighbourhood council so our eldest resolved to make us diner. It was not the first time but this time she did her utmost.


5 opmerkingen:

Mascha zei

Dat ziet er lekker uit.
Ik zal mijn adres doorgeven dan mag ze ook eens voor ons koken. LOL.
Groetjes Mascha

Impera_Magna zei

Wow... a daughter that makes dinner? She's a keeper for sure!

Guusje, zei

Wat een heerlijk maal en wat een mooie klosjes.

Jasmijn zei

Ziet er heerlijk uit hoor! En mooie klosjes.
Groetjes van ons allemaal

Dear Jo zei

Nou, wat wil je nog meer. Lekker eten en weer een stukje quilt er bij. Bofferd!!!!