Pagina's

maandag 9 mei 2011

Moederdag....Mothers Day

Eigenlijk had ik me voorgenomen om geen foto te maken van mijn moederdagcadeautjes maar deze wilde ik toch even laten zien. Dit kreeg ik vandaag van onze jongste dochter. Een gigablik met een ( grote ) stofschaar, een tornmesje en een rolmaat ( die had ik nog geen ;o)). Ik vind hem geweldig en er kan een heleboel in dat blik.

In fact I intented not making a picture of my presents for Mothers Day, but I still wanted you show you this. Our youngest gave this to me. A giant tin with a ( very big ) pair of scissors for fabrics, a ? ( to unstitch fabrics ) and a tape measure ( I didn't had one ;o)).
I love it.


Ik heb in het weekend ook de rode rand om mijn tulpenquilt gezet, de licht gele is gesneden en daar begin ik morgen aan.

In the weekend I also put the red border around my tulipquilt, the light yellow one is cut so I can start tomorrow with it.




Iedereen een fijne week en voor diegene die weer moeten werken, werk met zin......Everyone a good week and the ones who have to go to work, enjou your work....Roos

6 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Love your Mothers Day gift, Roos... and your tulip quilt is looking good!

Have a great week!

Neferi zei

Nice gift :). Have a sunny week.

ria vogelzang zei

Prachtig kadootje, wat een superblikje!!
Geniet ze!

jolanda zei

Jij bent lekker verwend zie ik al... erg leuk hoor!!
En je tulpjes zien er super uit.
groetjes, jolanda

gerda kreatief zei

Schattig blikje, leuk bedacht van je dochter.
Je schiet al lekker op met je tulpenquilt. Leuk geworden zo.

Marie-José H zei

Mooi blik met inhoud heb je gekregen. Ik heb ook een schaartje gekregen, een vogelbekschaartje. Heerlijk voor al die friemelige stukjes. Dochters weten duidelijk wat moeders willen:-)