Pagina's

dinsdag 10 mei 2011

Maandagbee.....Bee on Monday

Gistermiddag weer naar de bee geweest, ik kon maar even blijven want ik moest gisteravond werken.
Maar hoe vinden jullie onze Lone Star voor Tonnie worden? Het patroon is wel links en rechts, en ik denk ook nog wel op andere fronten, flink aangepast, in overleg natuurlijk.
Gisteren zijn de laatste drie hoeken gesneden en de andere dames gingen ze in elkaar naaien toen ik moest gaan dus ik ben benieuwd hoe ver ze zijn gekomen.


Yesterday afernoon we had our Bee, I could only stay for a little while because I had to go to work later on. What do you think of our Lone Star for Tonnie? We changed the patern quite a lot, in deliberation of course. Yesterday the last three corners were cut and the other lady's started sewing them together when I left. I'm curious how far they get.


Groetjes......Greetz, Roos

8 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Lovely Lone Star... your friend will be thrilled!

Neferi zei

Oh dear, it´s stunning...

Mascha zei

Prachtig. Wat een mooi effect met deze kleuren.
Groetjes Mascha

marion zei

ik vind de kleuren heel bijzonder......

Guusje, zei

Wat een prachtige Lone Star zulke mooie kleuren.

Marcha zei

Oei, erg mooi kleurgebruik zeg! Dat is een echte blikvanger!

Handmade by Mai zei

wat een mooie lone star

Kamila zei

You make incredible things. I love them. Your precision is astonishing.i have to learn a lot;) Many greetings