Pagina's

zaterdag 28 mei 2011

klosjes-update......spools-update

Gelukkig toch nog een up-date. Ik zit al een uur te proberen op mijn blog te komen zonder dat het lukte tot onze jongste beneden kwam.
"Dan doe je het toch via mijn account" en dat lukte ook nog.
Linda bij deze een dikke kus.....

Thank goodness, an update of my spoolblocks afterall. I'm trying for over an hour to get to my blog with no results, till ou younghest came down. "Try my account", and it worked.
Linda a big kiss....




Oeps een mini foto, maar dat moet dan maar. Er zijn er deze week twaalf bijgekomen, meer dan ik had verwacht, maar, ach, laat het eens meezitten......

Oeps, a mini picture. This week I made twelve spools, more than I expected,but let me have a lucky streak today.....



Stilletjes aan groeit mij lap ook, er staan nu 91 blokjes aan elkaar.

Secretly my top is growing, there are now 91 blocks sew together.




Iedereen een fijn weekend......everyone a great weekend....Roos

4 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Prachtig die klosjes!
Ik hoorde gisteren van Hilde (Quilatelier 79) dat ze als advies kreeg om Google Chrome te installeren en haar blogger-problemen waren ineens over.
Is dat ook een tip voor jou?
Hope so! Toch een fijn weekend!! ;)
Groetjes!

Mascha zei

Je klosjesquilt begint al behoorlijk te groeien. Mooi, hoor.
Groetjes Mascha

Erica zei

Leuk al die klosjes, het wordt al een mooie lap!

Impera_Magna zei

Your spoolblock quilt top is growing nicely... it's going to be lovely...