Pagina's

maandag 16 mei 2011

Gisteren lekker de hele middag met mijn tulpenquilt bezig geweest. Ik heb het groene takje eraf gehaald en er losse blaadjes opgezet. Ik wil nu eerst zo de hele border afwerken en dan kijk ik wel wat er nog meer opmoet, meestal komt de inspiratie gaandeweg en kan ik er nog even over nadenken voor ik meteen weer loop te roepen...Dit wordt het...om er daarna achter te komen dat het toch niet helemaal is wat ik wilde *LOL*. Ja, ik ken mezelf..







Sunday afternoon I worked on my tulipquilt. I took the green leaves off and put the little one's on it. I decided to do the whole border like this and in the meanwhile I think what I can applicate more on it. This is better then yelling... this is it...and find out later that it's not what I wanted *LOL*. Yes I know myself.








Vandaag wil ik de bloemen van Linda's quilt gaan knippen zodat ik ze vanavond mee kan nemen naar mijn werk, het moet nou lukken dat er niet wat "verloren minuutjes" zijn om een paar steekjes te doen.

Today I want to cut the flowers for Linda's quilt so I can take them with me when I go to work tonight. I hope to have a fewe "lost minutes" to do some sewing.



Groetjes.....Greetings.....Roos

8 opmerkingen:

Dear Jo zei

Ik vind je tulpen echt heel mooi worden!!!

Yvonne zei

Prachtig die tulpen.

Impera_Magna zei

Wow... you got a lot of stitching done! I love your tulip border!

Mascha zei

Deze combinatie wordt echt heel erg mooi.
Groetjes Mascha

jolanda zei

Je gaat hard zeg!! En het wordt hartstikke leuk!
groetjes, jolanda

Hennie zei

Je tulpen zien er hartstikke mooi uit ! ! !
Groetjes Hennie.

Jane in Wales zei

Leuk hoor, die tulpen. ik ben heel benieuwd hoe dat straks eruit ziet. vast erg mooi!
groetjes
Jane

marion zei

wat een prachtige tulpen........