Pagina's

zaterdag 7 mei 2011

Een drukke week....a busy week

Het was deze week een drukke week, de meiden hadden vakantie en ik had ook een weekje opgenomen dat werd dus... shoppen. Met de oudste een dagje Amsterdam en een bezoekje aan het Anne Frankhuis. Met de jongste een dagje Utrecht en zelf een dagje Veldhoven. Ik heb geprobeert om een slideshow te maken van de foto's die ik gemaakt heb.
This week was a busy week, the girls had a week schoolholidays and I took a week of from my work, and that means one thing....shopping. Whit the eldest I went a day to Amsterdam where we visited the Anne Frankhouse and with the youngest I went to Utrecht. I went a day to Veldhoven to the OEQC.
I tried to make a slideshow of the pictures I made that day.


Ik heb bijna alleen maar dingen van mijn lijstje gekocht, blauwe lapjes voor mijn DJ, crêmpjes voor mijn DJ en klosjesquilt, twee rolletjes voor mijn klosjesquilt en het boek Gardenclub van Blackbird design, hierin staat een applicatiepatroon wat ik voor de tulpen wil gebruiken.
Het sjabloon had ik al eens eerder ergens gezien en daarna had ik spijt dat ik het toen niet had gekocht en nu zag ik het en wilde het nog steeds graag hebben dus mocht dat ook mee, verder had ik nog een patroon van "Be Colourful" gekocht, Elements of Nature.
Je moest eens weten hoe vaak ik die quilt bekeken heb, het patroon in mijn handen heb gehad, weer teruggelegd want ik had nog genoeg liggen en nog genoeg te doen uiteindelijk heb ik het maar gekocht, het bleef maar aan me trekken. Als laatste heb ik nog een patroontje van een geinig prullenbakje gekocht.

I bought some thing from my shoppinglist, blue fabrics for my DJ, creamy fabrics for the DJ and the little spools, two rolls of fabric for the spools and the book Gardenclub from Blackbird design, in this book I found a patern I wanna use for my tulipquilt. The stencil I saw last year somewhere and I regrets that I didn't bought it back then,I also bought a patern from "Be Colourful", Elements of Nature. I looked at it, held the patern, layed it back and so on, at the end I had to buy it, it keeps calling me. At last I bought a cute patern of a little scrapbin.


Daarna ben ik nog even naar q-wish geweest om stof voor mijn tulpenquilt te kopen. Ik heb na lang nadenken toch besloten om er niet de geborduurde rand aan te zetten en er gewoon een geappliceerde border om te zetten. Het was er erg gezellig, er waren nog een paar dames meer die op de OEQC waren geweest en ze heeft op deze dagen ook nog eens 10 procent korting op alles.

Afterwards I went to q-wish for fabrics for my tulipquilt, I decided to put an applicated border around it instead of the embrodered border I last showed.

Aangezien ik afgelopen week de DJ update heb gemist komen hier mijn blokken van afgelopen maand nog voorbij, A1 Pinwheel Gone Awry, A2 One-Two Buckle My Shoe, A3 Hunter's Moon en A4 Courtney's Stethoscope.

Because I missed the DJ up-date last week, here are my blocks from last monyh, A1 Pinwheel Gone Awry, A2 One-Two Buckle My Shoe, A3 Hunter's Moon and A4 Courtney's Stethoscope.

Natuurlijk mag ik de klosjes up-date van vandaag ook niet vergeten, omdat de jongste het niet erg vond dat ik in de trein ging zitten prutsen zijn er toch nog zes klosjes bijgekomen. Ik ga allemaal losse blokken maken om die straks weer aan elkaar te zetten en van de nieuwe klosjes zitten er al een aantal hiertussen.

Ofcourse it's spoolsday too today and because of our yougest ( she had no problems with me patching in the train ) I finished six spools this week. I put them all to blocks witch I put together at the end to one big top.

Zo dat was weer een hele klus vandaag dus nu maar weer snel over op de gewone dingen van de dag,
Groetjes en een fijne moederdag voor de moeders onder ons,

So this was quite a job and now I'm going over to the things of the day,
Greetings and enjoy your Mothersday for the mothers among us,

Roos

5 opmerkingen:

Neferi zei

Sunny Mothersday and have a nice week :)

Marie-José H zei

Mmmmm, ik verheug me erop om morgen naar Veldhoven te gaan. Leuk je slide show. Haha mijn quilt staat er ook tussen.

Impera_Magna zei

Oh my goodness... what incredible quilts at that show... I'm awe-struck! Thanks for the slide show... so cool to be able to see the quilts!

Happy Mothers Day to you, Roos!

Guusje, zei

Wat heb je mooie aankopen in Veldhoven gedaan. Wat was het een mooie tentoonstelling. De stoffen voor de tulpen zijn erg mooi van kleur. Verder heb je ook erg veel gedaan deze week. Mooi DJ blokken, mooie klosjes. Prachtig allemaal.

Anoniem zei

Endurance also increases by 4% within the afternoon.


My web blog ... cheap dumbbell sets