Pagina's

donderdag 26 mei 2011

Blogtrubbels...Blogproblems



Via allerlei omwegen eindelijk op mijn blog gekomen, vraag me niet hoe...
Ik kan bij niemand reageren,  zelfs niet na een aantal keren proberen, aaarch ...
Maar ik lees wel dat er meer mensen last van hebben , een kleine troost ...
Hopelijk gaat dit ook weer snel over.....

Through various detours finaly found the way to my blog, don't ask me how...
Not able to react to a post, not even after trying several times, aaarch...
But I read that I'm not the only one with a problem, that is a cold comfort...
Hopefully this ends soon...

Groetjes...Greetings....Roos

5 opmerkingen:

Impera_Magna zei

How frustrating.... hope the Blogger issues are resolved very quickly!

marion zei

balen..........

jolanda zei

Gisteren had ik inderdaad ook dat ik niet kon reageren, maar vandaag lukt het gelukkig weer!
groetjes, jolanda

Jane in Wales zei

Ik had dat probleem ook, maar Jolanda zei dat ik het vinkje op de intekenpagina moest weghalen. Toen werkte het opeens - dus hier ben ik!
groetjes
Jane

Marie-José H zei

Nee, blogger werkt op het moment niet echt geweldig. Soms raken er berichten zoek, of mijn volgers zijn weg en zo kan ik nog wel wat noemen. grrrrr:-((