Pagina's

vrijdag 20 mei 2011

Bloemen.....flowers

Deze week ben ik vooral bezig geweest met de bloemen voor de quilt voor de jongste..

This week I spent my time on working on the quilt for our youghest....



Eerst werden er dertig grote en dertig kleine cirkels op een lap vlieseline genaaid...
At first I sew thirty big and thirty little circles on vlieseline....


Daarna worden ze uitgeknipt en gedraaid.......
Then I cut them out and turn them.....



Zo heb je twee mooie cirkels..
Two beautiful circles..



Speld en appliceer ze op elkaar ....
 Pin and applicate them together.....


En dan heb ik één bloem.......nog negenentwintig te gaan.
And then there is one flower.....twentynine to go.

Groetjes en een fijn weekend...
Greetz and enjoy your weekend....
Roos

7 opmerkingen:

Marisa zei

I can see you are going to be very busy this weekend working in "your garden"!!!!
Enjoy it!!

quilting Jeannet zei

Wat een idee Roos, circels op vlieseline naaien, daar zou ik nooit op komen om ze dan ook nog in te slaan met een randje.

groetjes, Jeannet

Neferi zei

Great idea :)

Mascha zei

Goh, weer een idee rijker.
Succes met het maken van je andere bloemen.
Groetjes Mascha

Quiltendewilma zei

Veel succes met het maken van je bloemen...

marion zei

wat ziet dat er geinig uit.........ik ben heel benieuwd naar het resultaat

yvonne zei

Die wil ik wel eens van dichtbij zien.
Neem je ze eens mee naar de Fonkel!!!

groetjes yvonne