Pagina's

woensdag 20 april 2011

Weer een AFFO......another AFFO




Gisteravond op het werk, tijdens een rustig moment, de laatste steekjes gedaan en daar hangt hij dan..... mijn kippenquiltje.
Ik vind het echt een schatje geworden en ik denk dat ik hem na pasen gewoon nog een tijdje laat hangen.








Last night at work, during a lost moment, I finished my chickenquilt.
Isn't she cute? I think I let her hang on the wall for a while after Easter.








Een tijdje geleden schreef ik dat ik in september een cursus Tessalations ging volgen maar dat gaat niet door, ik moet dan iedere keer een hele dag vrij pakken en dat wil ik niet. Maar niet getreurd, ik heb het boek en dat ga ik lekker helemaal zelf doorspitten en dan lukt het me ook wel. Ik denk alleen dat ik er dan wel langer over zal doen. Nou ja, ik moet er wel wat voor over hebben.




A while ago I wrote that I wanted to take classes in Tesselations but that has been canceld. I had to take a whole day off and that is not what I wanted.
So I'm gonna read the book myself, it will take a little longer but that's no problem.....I hope.



Groetjes.....Greetings, Roos

8 opmerkingen:

Opoe gea zei

Wat een leuk kipje
Is dat een patroon van Bobbin
Volgens mij heb ik zaterdag met dat patroon in de handen gestaan en vind ik het nu heel jammer dat ik hem niet heb gekocht
Groetjes Gea

Mascha zei

Wat is je quiltje schattig geworden. ben er helemaal verliefd op.
Groetjes Mascha

Impera_Magna zei

Love your chicken quilt.... I'd definitely let it stay up after Easter!

Neferi zei

Oh yeah, she is cute :)

Guusje, zei

Wat een ontzettend leuke kippenquilt is het geworden. Leuk met het kipje ernaast. En succes met de Tessalations, het gaat je vast en zeker lukken.

jolanda zei

Oooooh die is echt schattig geworden!! Die zou ik zeker lekker nog een poosje laten hangen hoor.
groetjes, jolanda

Francien zei

Hartstikke leuk je kippequiltje...hangt daar ook geinig zo...
Ja ik ben toch ook nog blij met het JB boek..ik heb ook haar andere ( Patchwork Portfolio) en haar grote kleurenwaaier nog...dus ik hou het zo bij elkaar en misschien maak ik er ook ooit nog eens iets uit...maar ja de "to-do"lijst wordt steeds langer..Je zult ook haar site wel kennen met veel gratis patronen...zijn hele mooie bij...succes met alles..groetjes Francien.

marion zei

schattig quiltje, ik zou het ook lekker laten hangen.....
wat is een cursus tesselations?