Pagina's

zaterdag 23 april 2011

Wat een heerlijk weer........What a lovely weather


 
Het is hier zo'n heerlijk weer dat de raarste dingen overal tevoorschijn komen.
Vanmorgen waren de eerste klosjes al uitgekomen.

The weather here is gorgeous, the weirdest things are growing in the garden.
This morning the first spools came out.



Ook het tulpenboompje staat in bloei.

Even the tuliptree is in bloom


En wat is daar aan het vogelhuisje ontsproten?
Het lijkt wel een tas in wording?

What is sprouting out the bird's nest?
It looks like a bag in progress?


Rest mij verder nog iedereen fijne en zonnige paasdagen toegewensen.

Remains me to wish everyone a nice and sunny Easter,

Roos




7 opmerkingen:

Impera_Magna zei

It looks very much like spring at your home... happy Easter to you and yours!

Neferi zei

We had sunshine and warm all day long...very nice after such a terrible winter :)

jolanda zei

Heerlijk die zon hé? En ik zie dat het jou er niet van weerhoudt heel ijverig te zijn :-))
Mooi geworden hoor!
Jij ook fijne paasdagen, groetjes jolanda

marion zei

dank je wel......en wat een leuke dingen groeien er in je tuin.........

Guusje, zei

Wat een mooie dingen zie ik hier allemaal.
Hele fijne dagen gewenst.

Ellen zei

Wat een mooie werkjes! De zon mag vaker schijnen in jouw tuin ;o)

Fijne Paasdagen!

Mieneke zei

Ik heb net eens even je blog bijgelezen. Ik heb een beetje te veel 'echt' werk, mijn blog staat ook even stil. Ik heb ook al weken geen naald vastgehouden lijkt het wel!
Maar jij hebt niet stilgezeten! Je klosjes schieten ook mooi op!
Fijne pasen nog verder.
groetjes, Mieneke