Pagina's

donderdag 14 april 2011

Warme sokken en een geheim project.....Warm socks and a secret project

Eindelijk zijn mijn warme wintersokken klaar, ja eigenlijk gisteravond al maar ik zocht het niet om naar de zolder te lopen om een dikke naald te halen. Ze zitten heerlijk ik moet alleen bij het volgende paar er rekening mee houden dat ik ze allebei even strak, of los, brei.
Mijn ene sok is namelijk een beetje strakker en korter dan de andere.
Beginnerspech zullen we maar zeggen.





Finaly my warm wintersocks are ready, in fact they were ready last night but I  did not feel like going to the attic for a needle. They feel wonderful but next time I must knit them the same, not to loose not to firm.




Mijn geheime project is een portemonee voor de jongste. Ze is eind van de maand jarig en wilde graag een abonnement op een meidenblad maar ik kon het niet laten om ook nog iets voor haar te maken.
Nou ja, het is nog niet klaar want het frame-pje moet er nog aan aan daar ben ik al een hele avond mee aan het stoeien geweest en dat wil maar niet lukken.
Gelukkig heb ik nog een even.





My secret project is a purse for our younghest, she has her birthday end of the month. She would like to have a subscription on a girlsmagazine but I wanted to make her something too.
I only have to put on a purse frame but it's difficult, I tried it all night but it won't fit......



Groetjes.....greetings, Roos

7 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Love the socks... AND the cute purse! I've seen the purse frames and wondered how easy they'd go on... Hope you have better luck with it next time!

Guusje, zei

Wat een leuke sokken en wat een leuke beurs daar zal ze erg blij mee zijn en succes met het eraan zetten.

ria vogelzang zei

Je sokken zijn prachtig en ze gaan vast nog naar je voeten staan hoor, dan voel je niet meer dat er een iets anders is dan de ander....... ;))
En een heel lief beursje!
Groetjes!

Neferi zei

Nice warm socks and the purse is lovely :)

Guute zei

Mijn sokken staan nog in de startblokken. Volgende winter ga ik weer aan de slag. En voor je tasje: ga naar you tube en schrijf als zoekterm:frame for purse of how to sew frame on purse enz.... tot je een filmpje vindt dat je toont hoe je het moet doen. Het helpt echt!!!

Dear Jo zei

Leuk, hè, zelf sokken breien. De portemonee wordt vast prachtig, maar het zou ook echt iets voor mij zijn om overhoop te liggen met het frame. SUCCES!!!!!

marion zei

wat lief dat portemonneetje en wat een mooie sokken, veel plezier ermee.........