Pagina's

vrijdag 29 april 2011

Tataaa, mijn tas.......Tataa, my bag


Mijn tas is eindelijk klaar, ik ben er vorig jaar zomer heel ijverig aan begonnen ,maar aangezien hij op de machine gemaakt is vond ik de blokjes niet aan mijn verwachtingen voldoen dus belandde hij in de kast.
Een paar weken geleden kwam ik hem weer tegen en ik vond dat ik hem toch maar af moest maken ondanks de blokjes.





At last, my bag is ready, last summer I started working on it but because it was made on the machine the blocks weren't what I expected, so it dissappeared in a corner. A few weaks ago I came across it and I had to finish it in spite of the blocks.





Uiteindelijk ben ik toch tevreden over het eindresultaat hoewel ik vreselijke ruzie met de rits heb gehad, wij liggen elkaar nou eenmaal niet en dat komt nog uit de tijd dat ik kleren voor de kinderen naaide.

Finally I'm satisfied  over the final product although I always quarreling with the zipper, we don't like eachother and that started when I was making the clothes for our children.


Iedereen een fijne dag.........have a nice day, Roos

8 opmerkingen:

Annelies zei

mooi! zéér mooi!
zo'n tas wil ik ook wel!
:-)
lieve groetjes,
annelies

Impera_Magna zei

Oh... very VERY nice! Love the zipper pull ribbons and charms... Zippers are tough but yours looks great!

Neferi zei

I am quarreling with the zippers, too :). It´s a very lovely bag.

jolanda zei

Nou ik vind het een superleuke tas hoor! Zulke leuke stofjes heb je gebruikt ook.
Nee ritsen inzetten is ook niet bepaald mijn ding, jakkes!
groetjes, jolanda

Mascha zei

Hij is super leuk geworden.
Groetjes Mascha

marion zei

Hij is super geworden, wat een leuke tas. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je. Dit zou ik ook wel willen kunnen. Ik heb een mateloze bewondering voor je.

Marie-José H zei

Ik vind je tas enig geworden. Soms lijkt iets tegen te vallen als je er nog mee bezig bent terwijl als het af is en je gewoon het eindplaatje ziet het dan toch heel leuk is. Soms denk ik wel eens dat we gewoon te kritisch zijn.

Guusje, zei

Wat een ontzettend leuke tas is het geworden. Ik vind het een plaatje daar zul je nog veel plezier van hebben.