Pagina's

zaterdag 16 april 2011

konijnen,klosjes en een kip....rabits,spools and a chicken

Vanmorgen zaten er twee konijnen zielig voor hun deurtje te kijken, ze wilden eruit. Vooruit dan maar dus ik met een handwerkje, in mijn pyjama, op het bankje en twee konijnen dartelend door de tuin.
Regelmatig proberen ze dan wat van de plantjes te snoepen waarna ik ze weer , met zachte hand, weg moet jagen.
ze zijn soms erger dan kleine kinderen. *LOL*
Mijn kippenquiltje begint nu aardig op te schieten, dus voor pasen hangt hij wel.

This mornig two little rabbits wants out of their rabbit hutch.
So, go ahead, in my pyjamas I sat down to do some needlework.
Sometimes I had to chase away one when he was nibbling of the plants, they are just like little children sometimes.*LOL*
My chickenquilt is almost ready so it can hang in the livingroom with Eastern.






Deze week zijn er weer elf klosje af gekomen en ik heb er al een aantal aan elkaar gezet maar hier heb ik nog geen foto van.








This week I finisched eleven spoolblocks and I put some together.
A photo will follow soon.




Nou ga ik me maar eens snel aankleden en wat aan het huishouden doen want vanavond ga ik met onze jongste en mijn moeder naar een toneelvoorstelling van een broer van mij.

Now I go change myself and do some homework because tonight I will go with our youngest and my mother to a play with a brother of  mine.

Groetjes.....greetings Roos

8 opmerkingen:

Erica zei

11 klosjes (mede dankzij de NS....) da's niet gering. Fijne avond!

Impera_Magna zei

Your rabbits make me smile. I had a rabbit once upon a time and she was so funny... always looking for me in the morning...

jolanda zei

nou zeg Roos, door jouw reaktie op mijn blog bedacht ik me ineens dat ik al een hele poos niet bij je gekeken had. Ik dacht dat jij al een tijd niets geplaatst had, maar ik was je dus gewoon vergeten tussen de lijst met blogs te zetten... pfff, lekker slim hé?
Nu heb ik je ertussen geplaatst en kom ik weer bij je aanwippen als je iets geplaatst hebt hoor. Je kippenquiltje ziet er heel lief uit, ben benieuwd hoe die er in het geheel uitziet.
Nu ga ik nog even verder kijken wat ik allemaal gemist heb bij je hoor.
groetjes, jolanda

Hennie zei

Mooie klosjes leuk met het konijn op de foto, succes met je kippen quiltje ziet er leuk uit ! ! !

Fijn weekend Hennie.

Guusje, zei

Je kippenquilt ziet er erg leuk uit en wat heb je veel klosjes gemaakt.

Hester zei

Volgens mij vinden ze de klosjes ook erg lekker

Francien zei

Nou misschien heb je nu nog 10 klosjes Roos...het konijntje schijnt er ook 1 hartstikke leuk te vinden...zijn ze ook...en je kippenquiltje zal best een schatje worden...ben benieuwd...groetjes Francien.

Yvonne aka sommeke zei

Wat een schattige kippenquilt en je konijnenklosjes mogen er ook wezen! ;-))
Las ik nou ergens iets van een Fonkelbee?
Van Sabine?
Ga je naar de dag in Helmond in oktober?
Ik ook!!!!