Pagina's

donderdag 21 april 2011

Ik heb een give-away gewonnen.......I won a give-away

Van de week had ik bij  Mascha meegedaan aan een give-away en wat denk je.......ik heb gewonnen.
Dank je Mascha en Meneer Boyke.
Twee kei-leuke gehaakte kippetjes komen binnenkort deze kant op en ik ben nu al aan het bedenken waar ik ze neer zal hangen. Heerlijk, die voorpret.

Last week I joined in a give-away at Mascha's and I won.
Thank you Mascha and Mister Boyke.
Two very cute chickens are coming this way and I'm thinking where I will stay them up.
I love this anticipatory pleasure.

Vandaag heb ik het laatste blok van mijn tulpenquilt afgemaakt.
Er moet nu nog een rand om en die wil ik bij  Q-wish in Veldhoven halen.
Ze is tijdens de OEQC open dus kan ik meteen even binnenwippen, ik ben dan toch in de buurt.

Today I finished the last block of mu tulipquilt.
She needs just a border and I want to buy it at Q-wish in Veldhoven.
She is during the Open European Quilt Championship open so I can drop in because I'm in the neighbourhood.



Groetjes....Greetings, Roos

5 opmerkingen:

Wodanseikeblaadjes zei

Mooi tulpenveldje Roos!
Groetjes, en fijne Paasdagen!
Jose

marion zei

gefeliciteerd!!!!!

Heleni zei

Prachtige tulpentuin Roos...

groet Heleni

Impera_Magna zei

Congratulations on your win, Roos! And your tulip quilt is gorgeous!

Dear Jo zei

Je schreef het al....er wordt veel gequilt deze dagen :))))) Je tulpen zijn ontzettend leuk aan het worden en wat geweldig dat je de leuke kippen van Mascha hebt gewonnen.
Fijne Paasdagen!!!!