Pagina's

maandag 4 april 2011

Ik heb een besluit genomen......I made a desision

Gisteren zat ik te neuzen op andere blogs en weer kwam ik een Dear Jane tegen in één kleur, en weer dacht ik: "Wat is dat toch mooi.". Dus heb ik besloten om van mijn blokken een klein quiltje te maken en in het trappengat te hangen en helemaal opnieuw te beginnen. Het wordt waarschijnlijk een antiek blauwe.

Yesterday I was nozing around on other blogs and again I saw a Dear Jane in one collor and I thought again : "how beautiful it is."
So I desided to turn my blocks into a little quilt and start all over again in antique blue's.


Van mijn tulpenquilt ( waar ik ook al opnieuw aan begonnen ben ) heb ik nu drie blokken klaar en ik ben er helemaal tevreden over.
Nou hoop ik niet dat het met ieder groot project dat ik begin een keer opnieuw moet beginnen want dan komt er nooit niks af *LOL*.
Alhoewel de mooiste truien die ik in het verleden gebreid heb zijn zeker één keer uitgehaald en als dat eens niet zo was bleef ik argwanend denken :" Waar blijft de fout?"

I put already three blocks together of my tulipquilt and I am satisfied. I hope not that I every time take every thing apart when I started something big or else I never get any AFFO *LOL*.
However, the most beautiful sweathers I knitted I started at least one time over and when it not happens I thought:"What went wrong?"

Groetjes ......Greetings Roos

15 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Oh... I like those antique shades in the Dear Jane blocks... I can see why you'd like those... I do too!

Your tulip blocks look great... it's going to be a lovely quilt!

Francien zei

Jaa Roos...ik denk dat het prachtig zal worden je DJ alleen in het antiek blauw...beter overnieuw beginnen en dan lekker doorgaan...ik denk dat we dat allemaal weleens hebben gehad...ik zit hier ook te klungelen met "fantasiebloemen" in "sterke"kleuren van Fasset..het zijn ook niet echt mijn favoriete stofjes..als ik ze op de achtergrond heb ben ik daar niet tevreden mee en kan maar niet beslissen welke kleur ik voor de achtergrond zal nemen.....ben van beige naar roze naar donkerbruin gegaan...denk dat dat het wordt nou...misschien...jij veel succes met alles ook...groetjes Francien.

ct N honey zei

firstly I would like to thank you for your comment in my blog.You have a Nice quilt collection,especially your caterpillar quilt.
I cant wait to see your tulip quilt,I will be your follower,would you be mine?Hope to see you soon.bye..

Neferi zei

Your tulip blocks are great.

Heleni zei

Groot gelijk Roos om opnieuw te beginnen, anders blijft het knagen...

groet Heleni

Mascha zei

Bij twijfel altijd opnieuw beginnen anders blijf het je maar storen.
Groetjes Mascha

Gloria Luz zei

Olá,
vim retribuir sua visita e dar os parabéns pelos seus lindos trabalhos.

Beijos

Annemieke Price-Talen zei

Goed idee en het antieke blauw lijkt mij prachtig, ben benieuwd.

Gr Annemieke.

soyee zei

Goed besluit anders blijft het maar knagen.
Komen er nog "kale" blokken bij de tulpen?

ria vogelzang zei

Zo is dat! Beter opnieuw beginnen, dan altijd de twijfel of het anders ook niet mooier was geweest.....!
Goed zo! Fijne dag!

Guusje, zei

Goed van je dat je hebt besloten om overnieuw te beginnen met je DJ. Hij moet wel naar je zin zijn en je moet hem wel echt mooi vinden want het is een heel werk voor je hem afhebt. Wat ik nu al zie aan blokken vind ik mooi.

Hennie zei

Als jij dat mooier vind moet je zeker opnieuw beginnen en antiek blauw is super mooi ! ! !
SUCCES

Groetjes Hennie.

marion zei

wordt vast een prachtig miniquiltje en maak je je nieuwe dear jane dan in een stof?

marijke zei

Heb inderdaad ook getwijfeld of ik de dear jane in het blauw zo gaan maken, maar uiteindelijk is het toch grijs met verschillende gele stoffen geworden. Dapper dat je overnieuw begint, krijg je weer vaders ster ienie mienie, hihi!
groetjes Marijke

Mieneke zei

Ik denk dat antieke blauwe dear jane er prachtig uit zal zien!
En een miniquiltje in het trappengat is altijd leuk.
Je tulpen worden wel mooi zo. Zie je, uithalen is zo gek nog niet, maar tja, als jet het iedere keer moet doen: dubbel lol zullen we maar zeggen! Kun je extra lang genieten van het in elkaar zetten..
Fijn weekend!