Pagina's

maandag 11 april 2011

Gelukkig ben ik een optimist......happy to be an optimist.

Vanmorgen moest ik nog een half dagje werken en dan zou ik de komende twee dagen vrij hebben.
Na een ochtend lekker gewerkt te hebben ( en dat schrijf ik niet omdat een bepaalde persoon dit misschien leest ) kon ik op tijd weg zodat ik de stoptrein nog zou halen. Niet dus...5 minuten vertraging. Ha daar is hij, geen machinist, weer wachten, maar ik zat lekker in het zonnetje met mijn klosje dus wie deed me wat.
Toen werd er omgeroepen dat de intercity voor de stoptrein zou vertrekken.....zal ik die dan nemen?? Nee, ik zit hier goed, die paar minuten.....maar toen ging de intercity die daarna vertrok ook nog voor omdat die het eerste stuk hetzelfde stukje spoor gebruikte. Eindelijk reden we aan....halverwege werd er omgeroepen dat deze trein niet verder dan Helmond zou rijden en weer terug zou gaan richting Eindhoven en of wij zo vriendelijk zouden willen zijn om de volgende stoptrein te nemen, vriendelijk of niet we hadden geen keus.
Uiteindelijk ben ik met een vertraging van 20 minuten thuis gekomen.
Maar wat is nou het leuke van dit alles, in 20 minuten maak ik één klosje dus NS bedankt, dankzij jullie heb ik deze week een extra klosje op de teller staan.

I had to work one morning and having the next two days free.
My train home was five minutes late. Ha there it is.....no driver, waiting again but I was sitting in the sun with my spoolblocks. Then there was an announce that the intercity would go first....shall I take that...no I'll wait. The next intercity went before us too. Finaly there was the sign for departure.
Halfway there came an announcement that this train would'nt go all the way and that we have to change.
Finaly I came home 20 minutes late.
But what is the funny part...it takes me 20 minutes to make a spoolblock so Dutch Railroads thanks, thanks to you I made one spoolblock extra this week.

Goetjes....Greetings Roos

9 opmerkingen:

marion zei

hihihihihihihihihihi...wat een bekend traject...mijn man reist op hetzelfde spoor..........

Impera_Magna zei

I love that you have your spoolblock kit with you all the time... it's perfect for times like you describe!

Carin zei

Hahaha ... zo kun je ook je tijd besteden met wachten :-)

Jane in Wales zei

Wat een goed idee om altijd zo'n klosje bij je te hebben. Hoef je niet zitten te balen...!
groetjes
Jane

Mieneke zei

Toch fijn dat je dan wat te doen hebt en met naaien vliegt de tijd voorbij!
Ik ga a.s. vrijdag voor het eerst sinds 16 jaar weer eens met de trein, naar Amsterdam. Het zal mij benieuwen, misschien toch maar en werkje meenemen voor de zekerheid :-)
Groetjes! Mieneke

Mascha zei

Wat goed dat je wat hobbyspulletjes bij had anders was het echt balen geweest.
Groetjes Mascha

gerda kreatief zei

je zou er bijna op gaan hopen, dat de trein vertraging heeft ;-)))
groetjes Gerda

Dear Jo zei

Oeffff, zo moet je wel heeeeel geduldig zijn. Gelukkig vervelen wij quiltsters ons nooit :))))

christine zei

tja zoiets had ik ook eens gehad alleen ik had 2 treinen voorbij laten gaan en kwam er toen achter dat de trein die moets hebben niet meer reed. jammer genoeg quilte ik nog niet dus ik heb een half uur op het perron gestaan en het is er altijd koud .

christine