Pagina's

zaterdag 9 april 2011

Een drukke week.....a busy week

Het begon allemaal vorig weekend , het was mooi weer dus werd het tijd dat het konijnenhok weer zomerklaar werd gemaakt.
Alles eruit en gesopt.....ja, behalve de konijnen natuurlijk. Die waren helemaal van slag en kwamen de hele tijd kijken wat er nu weer met hun hok gebeurde. Toen ze er weer in mochten volgde er eerst een grondige inspectie en nadat er wat aanpassingen waren gedaan waren ze pas tevreden.





It started al last weekend, the weather was fine so I decided to clean up the rabbit hutch. Our rabbits where off one's stroke and when I was ready they had to inspect everything first.



Zondag hadden we een verjaardag en maandag en dinsdags moest ik s'avonds werken.
Op woensdag moesten de konijnen ingeënt worden en dat zorgt altijd voor de nodige stress, bij de konijnen dan. Onze Puk ( die grote ) moet afvallen. Tja hoe laat je een konijn dat liever lui dan moe is afvallen?

Sunday we went to a birthday and Monday and Tuesday I had to work late. At Wednesday our rabbits
got their vaccination and that gives everytime a lot of stress, for the rabbits.
Our Puk ( the big one ) has to lose weight. Well how can a rabbit that was born tired lose weight?



Natuurlijk zijn er weer de nodige klosjes bijgekomen, omdat ik gisteren foto's heb gemaakt staan er vijf op maar vandaag zijn er nog twee treinklosjes bijgekomen.

Because I made the photo's yesterday there are five spoolblocks on the picture but today I made two more.





De top van mijn kippenquiltje is klaar, ik heb er vrijdag op de Fonkelbee nog twee tulpen opgeappliceerd en hij is door onze Uk goedgekeurd.

I finished my chickenquilt, Friday I applicated two tulips at the Fonkelbee and our Uk approved it.





Mijn tulpenblokken zijn alle acht klaar en ik ben bezig met het snijden van de tussenblokken.

I finished all eight my tulipblocks and started cutting the fabrics for the other blocks.





Acht van de tien bloempotten voor de quilt van de jongste zijn klaar.

Eight out of ten flowerpots for the quilt for our youngest are ready.





Verder heeft het eerste nieuwe Sjaantjesblokje het levenslicht gezien.
Ik heb besloten om maar gewoon vooraan te beginnen met A-1 Pinwheel Gone Away en er rondom een sashing aangezet.
Ik wil alle blokjes maken en er twee quilts van maken, een voor hem en een voor mij, en ze met banen aan elkaar zetten.

My first Dear Jean block have seen the light. I decided to start at the beginning with A-1 Pinwheel Gone Away and put a sashing all around it.
I want to make all the blocks and make a quilt for him and one for me, putting the blocks with  sashings together.


En dan heb je nog de gebruikelijke noodzakelijkheden zoals het huishouden en de was en natuurlijk genieten van de zon, dat heb ik vooral gedaan afgelopen week.
En dit weekend.....werken van 9.00 uur tot 16.00 uur.

 I also did all the necessay things as keeping house and do the laundry and ofcourse enjoying the weather.
And this weekend........working from 9.00 am till 4.00 pm.

Groetjes....greetings Roos

8 opmerkingen:

Impera_Magna zei

You have been very busy, Roos... love your rabbits!

Jane in Wales zei

Ik zie dat het konijn al met de kip aan het praten is. Dus die is wel goedgekeurd..!
groetjes
Jane

Annelies zei

Super hard gewerkt zou ik zeggen!
Het wordt allemaal prachtig!
Ik kijk uit naar het vervolg.

lieve groetjes,
annelies

ct N honey zei

cute rabbit...

Carin zei

Jij hebt zeker niet stil gezeten, wat een mooie blokken zie ik hier allemaal !!!
En wat een lieve foto's van de knijnen, die laatste is superleuk met jouw quiltje erop.

Mascha zei

Wat een leuk bericht. Ik kan me goed voor stellen dat het een drukke week was als ik het allemaal zo lees en zie.
Groetjes Mascha

Dear Jo zei

Jeetje, wat heb je veel werk verricht en dan ook nog werken. Petje af, hoor. De bloempotten zien er fantastisch uit!!!

Guusje, zei

Wat heb je ontzettend veel gedaan afgelopen week en allemaal even mooi. Knap hoor.