Pagina's

donderdag 3 maart 2011

Vrienschapsquilt is klaar

Van de week kreeg ik een berichtje in mijn mail dat onze vriendschapsquilt klaar en terug was en of ik nog even kwam kijken voordat hij weggebracht zou worden.
Maar natuurlijk...
Dus dinsdagavond samen met mijn fototoestel ( wat is dat een onmisbaar ding geworden zeg ) ging ik onze quilt bewonderen en ik moet zeggen, hij is prachtig geworden.
Hij is machinaal doorgequilt bij patch and stitch in Weert.
Komende zaterdag gaan we hem wegbrengen naar zijn nieuwe eigenares en we hopen dat hij haar warmte en troost geeft en de kracht om door te vechten.

Last week I got a mail that our friendshipquilt was ready.
So Tuesday evening I went with my camera ( I can't miss that thing )  to admire our quilt and I think it is beautifull.
He is quilted by patch and stitch in Weert.
Next Saturday we we'll bring it to his new owner and we hope her that it will give her warmth, comfort and the energy to fight.

Groetjes Roos

8 opmerkingen:

marion zei

wat een prachtig gebaar

Neferi zei

Oh dear, it´s lovely :)

Heleni zei

Wat een prachtig initiatief met een prachtig quilt...

groet Heleni

Mascha zei

Wat een prachtige quilt.
Groetjes Mascha

Impera_Magna zei

Just beautiful... I'm sure it will be well received!

Jane in Wales zei

Wat een mooie quilt met prachtige kleuren!! de nieuwe eigenaar zal het prachtig vinden.
groetjes
Jane

Dear Jo zei

Wat een mooie kleurtjes. Hij is warm en kleurig tegelijk :))) Daar moet je iemand, ondanks alles, toch een heel groot plezier mee kunnen doen.

christine zei

Mooie quilt is het geworden frisse kleuren en ze zal met liefde aangenomen worden denk ik .

christine