Pagina's

donderdag 24 maart 2011

Lente...

Onze Uk maait het gras
Heerlijk dat weer van de afgelopen dagen.
Net als de rest van Nederland heb ik er in iedergeval van genoten.
Ik heb zelfs in de tuin gewerkt. Dit was altijd René z'n ding maar door de reuma gaat alles steeds moeilijker en moet mag ik het voortaan doen. Als ik maar een maal bezig ben vind ik het wel leuk maar dat beginnen...
Nu de tuin er weer wat netter bij ligt mogen de konijnen ook weer eens uit de ren en dat vinden ze heerlijk, het zijn ook zo'n scheetjes.
Ze zijn eigenlijk van onze jongste die er dan ook goed voor zorgt maar knuffelkonijnen zijn het niet en zullen het ook wel niet worden.



Uk mowing the lawn

The weather was great the last few days and I enjoyed it like the rest of the Netherlands.
I even did the garden .René did this always but owing his rheumatism its getting difficult and must may I do it.
Now the garden is done our rabbits are allowed on the lawn.
They belong to our Youngest but they are no cuddly animals.




Puk helpt graag een handje

We hebben ze drie jaar geleden in de konijnenopvang van  Mariëlle gekocht, en het zijn alletwee konijnen met een "verleden".
Vanaf dag één zijn het dikke maatjes en af en toe lijken ze wel een getrouwd stel. Geweldig.

We bought them three years ago, it are both rabits with a past.
From day one they are best friends and sometimes they are just like an old married couple.

 
Vanavond ga ik verder met het snijden van de blokken voor de jongste haar quilt.
Dit gaat een uitdaging worden want ze wil er helemaal niks van zien, ze heeft samen met mij het patroon bij Karen gekocht en daar bleef het bij, ze wil zelfs de stof niet zien die ik gekocht heb.
Ik heb haar er maar op voorbereid dat het dan wel eens héééél lang kon duren voor hij klaar is maar dat vind ze zelfs niet erg.






Tonight I'm going to cut the blocks for the quilt for our younghest .
It's gonna be a challenge because she doesn't want to see it before it's ready. She bought the patern with me at Karen's and that is all.
I told her that it's gonna take a very long time till it's finnished but she don't care.



Nou ga ik maar weer snel plaats maken want er moet huiswerk gemaakt worden op de computer.

Now I have to stop because the computer is been needed to do some homework.

Groetjes Roos

7 opmerkingen:

Neferi zei

Here in Finland it´s snowing with heavy wind...not pleasant at all. My son told just an hour ago, that he is stuck in the highway because of a big accident...100 cars were crashed - HE is in safe...:).

Have a nice day :)

Impera_Magna zei

I love rabbits and love that yours have room to roam in the yard.

The quilt pattern is darling... and you're making good progress already!

Guusje, zei

Wat een prachtige konijnen en wat fijn dat jullie ze hebben en ze zo goed met elkaar overweg kunnen. Het patroon voor je dochter wordt erg leuk, spannen hoor al heb ik het idee dat het wel goed komt.

Mascha zei

Wat een schatjes. Wat leuk dat ze zo goed met elkaar overweg kunnen. Leuk patroon.
Groetjes Mascha

ria vogelzang zei

Heerlijk, wat een kleine pluizenbaaltjes!! Het gras is waarschijnlijk in recordtempo gemaaid.... hihi!!
En geniet maar van de prachtige blokjes voor je dochter! Heerlijk fleurig!!

gerda kreatief zei

Heerlijk hè, zo lekker buiten bezig zijn?
en wat een leuke kleuren voor de quilt van je dochter. Zal vast erg mooi worden!

Mieneke zei

Misschien moet ik onze konijnen ook maar eens op het gras zetten, wellicht knapt het er van op! Ik weet alleen niet of de konijntjes het wel overleven, ik zie mijn zoontje er voor aan dat hij gewoon bovenop de konijntjes gaat zitten en achter ze aan jaagt door de tuin!

En wat zijn dochters met vlagen toch rare wezens.. hahaa.... je hebt lekker felle kleuren opgezocht. Ik houd de vorderingen in de gaten op je blog...
Groetjes!