Pagina's

zaterdag 12 maart 2011

Klosjeszaterdag

Vandaag weer een update van mijn klosjes.
Het zijn er toch nog zeven geworden maar ik had ze van de week dan ook mee naar het werk genomen. De rest van mijn quiltwerk zit op het moment in het speelkleed zoals jullie wel weten.
Ik ben nu bezig met de bies dus nog even geduld en dan is hij klaar.
Eigenlijk ben ik wel weer eens toe aan iets anders, er ligt hier nog zoveel tenhalve, dus genoeg te kiezen.
Misschien wel de quilt voor de jongste dochter of mijn tulpenquilt uit elkaar halen en opnieuw in elkaar zetten of aan mijn kerstratjetoequilt werken of mijn wandkleed van Gail Pan of de kippen van Bep of...of...
Ach ja er komt vanzelf wel iets in mijn handen terecht daar ben ik niet zo bang voor.

Today another update of my spoolblocks. Seven this week , that is because I took them with me to my work. All my other quiltwork is spent on the caterpillarquilt as you know. At the moment I'm busy putting the binding on.
So a little patient it's almost ready.
What shal I do when it's ready, I have enough to choose.
Maby the quilt for our youngest or taking my tulipquilt apart and put it together again or my Christmashotch-potchquilt or my Wallhanger from Gail Pan or the chickens from Bep or....or...
Something will come to my hands.

Groetjes Roos

5 opmerkingen:

Neferi zei

The green one looks very nice :).

Impera_Magna zei

I agree with Neferi.. love the green quilt! And putting the binding on the caterpillar quilt... you've made great progress! Your nephew (and his parents) will love it!

Guusje, zei

Het speelkleed wordt mooi en je klosjes zijn prachtig.

Mieneke zei

Hier komen donkere wolken aandrijven... dus het wordt denk ik quilten i.p.v. de tuin in. Ook jij hebt genoeg te doen! Heerlijk toch, als je kunt kiezen aan welk project je iets wilt gaan doen? Groetjes!

marion zei

je hebt iets gewonnen......:):)