Pagina's

zaterdag 19 maart 2011

Klosjeszaterdag en meer

Deze week zijn er toch weer zes klosjes uit mijn blikje gekomen en als ik er meer geknipt had hadden het er meer kunnen zijn.
Ik had gisteren op mijn werk nog wat verloren minuten maar alle klosjes waren al gemaakt. Dit weekend dan maar weer een voorraadje aanleggen zodat ik weer vooruit kan.
Ik heb maar meteen mijn Japanse tasje erbij gezet, ik had hem al even af maar het kwam er steeds niet van om er een foto van te maken.

This week I made another six spoolblocks and if I only had cut more... So I think that is a nice thing to do this weekend. I put my little Japanese bag also on the photo because I forgot it all the time.


Gisteren heb ik ook de kip van Bep afgemaakt en ik moet zeggen ik vind het een schatje. In het pakket zat stof voor drie kippen maar ik denk dat ik de rest van de stofjes gebruik om er een bijpassend kippenquiltje van te maken.

Yesterday I also finished the chicken of Bep and I think its very cute.
I had fabric fot three chickens but I think I'm gonna make a little chickenquilt from it.




Vandaag verder maar weer eens alles een goede sopbeurt geven, want dat is er de laatste tijd wel eens bij ingeschoten en morgen het speelkleed wegbrengen en volgende week...nou dat zie ik dan wel weer.

Today I think it very necessary to clean my house because .........it's just necessary.
Sunday we are going to bring the little caterpillarquilt to my brother and his girlfriend and their baby and next week.... we'll see.

Groetjes en een fijn weekend,
Greetings an d have a nice weekend,
Roos

7 opmerkingen:

Neferi zei

Have a nice weekend, too. Nice chicken...

Impera_Magna zei

Your spool blocks are intriguing... I love that you can take them with you to work on when you have a little time.

Have a wonderful weekend, Roos!

Guusje, zei

Wat is je rupsen speelkleed mooi geworden daar zullen ze erg blij mee zijn. Het japanse tasje en je klosjes zijn ook erg mooi. En wat een schattige kip is dit.

Mascha zei

Wat heb je veel gemaakt de afgelopen week. Mooi, hoor.
Ben erg benieuwd naar het kippenquiltje.
Groetjes Mascha

Lappegal zei

You made very much nice things.
Thank you for the comments on my blog.
Have a nice day.

marion zei

wat een geinig kipje, ik ben zo benieuwd wat ze van je rupskleed vinden.....

Jane in Wales zei

Een dotje, die kip!! En de klosjes lijken ook mooi.
groetjes
Jane