Pagina's

vrijdag 4 maart 2011

Japans tasje

In Zwolle had ik een pakketje met een Japans tasje gekocht en daar ben ik een paar dagen geleden aan begonnen.
Ik ben zover dat ik kan doorpitten en dan moet het nog in elkaar.
Oeps, zie ik op de achterkant het rupsjesspeelkleed liggen...?
Nog drie weken en dan moet hij klaar zijn. ik wil uiterlijk dinsdag de voorkant klaar hebben en dan kan de achterkant er tegen.
Die is intussen ook klaar, het hele verhaal staat er op  in geappliceerde blokken.
Benieuwd???
 Dan nog even wachten.

In Zwolle I bought a packet with a Japanese bag, I started with it a few days ago.
I just have to quilt it and put it together.
Oeps, is that the little caterpillarquilt at the background.....?
It has to be ready in three weeks, next Tuesday I want the front to be ready and then I can put the back on it.
That is already ready too, it shows the whole story of the little caterpillar.
Curious???
 Then you have to waite a little longer.

Groetjes Roos

4 opmerkingen:

Dear Jo zei

Wat een mooi tasje. Jij hebt de vaart ook lekker in je projecten :))

Francien zei

Oh wat een leuk tasje wordt dat Roos...ik ken het patroontje en wat ben ik benieuwd hoe het is als het klaar is...maar ook naar je rupsjesquilt hoor..het gaat als een speer nu...succes met allebei...groetjes en een fijn weekend...Francien.

Jane in Wales zei

Mooi dat tasje! Ik ben erg benieuwd, en ook naar je rupsjesquilt!!
groetjes
Jane

marion zei

mooi tasje, dat heb je vast bij een hele leuke winkel gekocht. Dat kan niet anders.
Je speelkleed wordt vast geweldig!