Pagina's

woensdag 9 maart 2011

Ik ben te laat

Aangezien ik gisteren tot 1.00 moest werken ( nou eigenlijk was dat al vandaag ) was ik de laatste die het te horen kreeg.
Gisteren hebben mijn broer en zijn vriendin een zoontje gekregen, Stijn.
Drie weken te vroeg , met de keizersnee, besloot deze jongste telg van onze familie dat het genoeg was geweest.
Natuurlijk waren er wat complicaties want anders kom je niet zo vroeg maar moeder, vader en kind  maken het gelukkig goed.
Stijn lag gisteren nog in de couveuse maar daar was hij vandaag al uit.
Morgenavond zullen wij hem eens gaan bewonderen , maar........zonder cadeau.
Ik heb wel een kaartje gemaakt bij  http://www.kaartjeverturen.nl/  met de afbeelding van hiernaast en dat is als het goed is al onderweg.
Ik dacht dat ik nog "tijd zat" had en aangezien ik wat last van mijn pols had deed ik het wat rustig aan.
Het tempo word nu toch weer wat opgevoerd want ik wil hem graag volgende week als ze thuis komen af hebben.

Yesterday my brother and his girlfriend had their son, Stijn.
He was born three weeks early with a caesarian section but he is a healthy little baby.
Tomorrow we are going to visit them in the hospital, without a pressent....
I thought that I had time enough and since my wrist hurts I  worked easy.
 Now I have to speed up a little so it is ready when they come home next week.

Groetjes Roos

9 opmerkingen:

Impera_Magna zei

Congratulations on the birth of your new nephew and best wishes to the entire family!

Francien zei

Gefeliciteerd Roos!!...leuk hooren fijn dat alles goed is....dit kon je niet weten en ze zullen er zeker begrip voor hebben dat je prachtcadeau nog niet af is...
groetjes Francien.

Terray zei

Gefeliciteerd met je neefje Stijn. Nu gauw aan de slag om je cadeau af te krijgen, dan kan Stijn er lekker onder liggen.

Groetjes
Tertia

Heleni zei

Oeps, het overkomt je heel makkelijk als je denkt tijd genoeg te hebben.
Gefeliciteerd met je neefje Stijn.

groet Heleni

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je neefje.

Dear Jo zei

Gefeliciteerd!!!!! Nu of wat later, ze zullen vast heel blij zijn met de leuke quilt!!!

Mieneke zei

Gefeliciteerd! Laat je de quilt zien zodra hij af is? 't Is en blijft zo'n leuk rupsje... daar zullen ze vast erg blij mee zijn!

Elly zei

Gefeliciteerd met je nieuwe neefje.Blij dat alles weer goed is, het blijft altijd spannend.

Ellen zei

Oej, mijn reactie is ineens verdwenen :o(

Bij deze dus nog eens gefeliciteerd met je neefje! Ik ben blij te horen dat moeder een zoon het goed maken.

Veel succes met de laatste steekjes...!